Gå til innhold

For mye av det gode

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Min nye erobring har et stort problem, bokstavlig talt.

Han har en stake på 28cm i erigrert tilstand, og 15 i omkrets. Jeg klarer så vidt å få den innfor, og føler jeg ikke strekker til. Dette plager meg, for han er absolutt noe å samle videre på , da han er en kjempeflott mann på alle måter. Vi har snakket om det og han sier han er tilfreds, men er redd at jeg ikke er. Innerst inne ville jeg nok heller at han skulle kunnet tatt meg skikkelig av og til.

Noen andre som har det sånn som meg??

:flau:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hvorfor er det så viktig for alle som "plages" med at partneren har for stor pikk å skryte av størrelsen?

For stor er for stor uansett.

Hvis 15 cm lengde og 8 cm omkrets var for stort for deg, ville du nevne størrelsen hans da?

Problemet ditt ville ikke vært mindre likevel...

Gjest icy - ulogget
Skrevet
Hvorfor er det så viktig for alle som "plages" med at partneren har for stor pikk å skryte av størrelsen?

Hvis 15 cm lengde og 8 cm omkrets var for stort for deg, ville du nevne størrelsen hans da?

Hvorfor sett du "plages" i annførselstegn? Selv har jeg en normal pikk og kunne aldri ha tenkt meg å hatt det som kvinner vil definere som stort. Vet du hvorfor? Fordi jeg tenker på meg selv også og ikke kun på damen. Har mann stor pikk kan man ikke ta damen så fort hardt for da gjør det vondt og man kan heller ikke bli sugd skikkelig vil jeg tro (munnen klarer neppe å dekke en svær pikk). Ellers har jeg hørt at de som har normal / liten pikk har kraftigere orgasmer, men det har jeg ingen peiling på. Men dog kunne ikke tenkt meg å ha hatt en for liten pikk. Men er helt fornøyd slik våre herre har skapt den.

Gjest Lurer på
Skrevet

jenta forteller om kjæresten sin til venninne - han er som et barn - 52 cm og 3,5 kg.................nedentil.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis han sier at han er tilfreds, må du nesten tro ham. Og du har jo ikke tenkt å dumpe han fordi dere ikke kan ha et normalt samleie, så det har nok ikke han heller!

Dere får heller ta i bruk hyggelige plast-greier fra kondomeriet dersom dere skulle ønske det!

Gjest navn har jeg
Skrevet

Jeg er ikke riktig så stor, men godt over normalen, og det er ikke egentlig morsomt.

OK, FØR jeg ble sammen på fast basis (gift i mange år nå), var det ok å vite at en "hadde noe" å vise frem...men nå, nei, det er mer til last enn til nytelse.

Vi klarer oss helt greit, men jeg har aldri klart å få inn hele, uansett stilling, og må rett som det er passe på.

Det er JEG som må være forsiktig, og vi kan ikke "kjøre på" for hardt, det blir bare vondt for min kjære.

Vel, altså ikke noe egentlig problem for oss, men absolutt heller ikke noe fordel !

Gjest Anonymous
Skrevet
Min nye erobring har et stort problem, bokstavlig talt.

Han har en stake på 28cm i erigrert tilstand, og 15 i omkrets. Jeg klarer så vidt å få den innfor, og føler jeg ikke strekker til. Dette plager meg, for han er absolutt noe å samle videre på , da han er en kjempeflott mann på alle måter. Vi har snakket om det og han sier han er tilfreds, men er redd at jeg ikke er. Innerst inne ville jeg nok heller at han skulle kunnet tatt meg skikkelig av og til.

Du høres utrolig heldig ut...vel ikke du tydeligvis, men å ha en så velutstyrt mann er jo bare drømmen! :)

Skulle ønske det var meg...jeg hadde gladelig sagt "ja takk" til en slik mann!

Gjest Tispa ii
Skrevet

Hvorfor sett du "plages" i annførselstegn? Selv har jeg en normal pikk og kunne aldri ha tenkt meg å hatt det som kvinner vil definere som stort. Vet du hvorfor? Fordi jeg tenker på meg selv også og ikke kun på damen. Har mann stor pikk kan man ikke ta damen så fort hardt for da gjør det vondt og man kan heller ikke bli sugd skikkelig vil jeg tro (munnen klarer neppe å dekke en svær pikk). Ellers har jeg hørt at de som har normal / liten pikk har kraftigere orgasmer, men det har jeg ingen peiling på. Men dog kunne ikke tenkt meg å ha hatt en for liten pikk. Men er helt fornøyd slik våre herre har skapt den.

Jeg bruker anførselstegn fordi jeg ikke helt tror på dem når de beskriver størrelsen på denne måten.

Jeg har imidlertid full forståelse for at for stor er for stor. Og det gjelder uansett om han er "normal" eller større. "Normal" størrelse kan også være for stort for enkelte jenter. Det er de to partnernes opplevelse som teller.

Jeg er forresten hoppende glad for at min kjære passer akkurat til meg. :sjarmor:

Spørsmålet mitt var forresten seriøst ment. Hvorfor er det slik at vi må "rettferdiggjøre" at mannen er for stor gjennom å gi ham "drømmemål" / "marerittmål"?

Er det ikke greit nok å si Han er for stor for meg?

Eller ville vi ikke klare å ta spørsmålet alvorlig da?

Gjest Anonymous
Skrevet

Vel, man kan finne på mange unnskyldninger. En kan ikke "ta damen hardt" med en liten/gjennomsnittlig penis heller..

Derfor vil mange kvinner (om enn ikke på KG) faktisk velge en stor en.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg syns ikke det virket som hun skrøt av størrelsen, men nevnte det for å understreke 'problemet'.

Skrevet

Ikke nå, men har hatt det, og det er ikke moro, nei. Vet ikke om han var så lang, men han var vanvittig feit. Fikk den inn, men det var det liksom. Den måtte lirkes inn, så en kjapp en var utelukket, likeså heftig, rå sex. Og som Icy nevnte, munnsex gikk heller ikke så godt. Jeg fikk munnen om hodet, men da fikk jeg heller ikke puste...

Forholdet varte ikke så lenge. Nå har jeg en mann i størrelse normal-til-liten og takker meg lykkelig for det. Jeg var heldig, men jeg tenker iblant på stakkar mannen som aldri får oppleve et vanlig sexliv siden han alltid må holde tilbake. Men det blir kanskje en vane det også?

Skrevet

Hadde en affære en gang med en som var STOR nedentil. Det var ikke noe særlig alright i det hele tatt..

Han måtte ta hensyn, og det ble ikke noe action akkurat, siden jeg skrek au..hehe! Så det ble med "dypping" ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...