AnonymBruker Skrevet 9. februar 2016 #1 Skrevet 9. februar 2016 Jeg har truffet en fyr nå et par måneder. Vi har sex sammen, men gjør også mange andre ting sammen. Han har hele tiden gitt inntrykk av at han er interessert i noe mer, derfor han ønsker å treffe meg igjen. For et par uker siden dro vi ut på byen sammen. Det var kjempekoselig, helt til jeg oppdaget at han åpenlyst stirret og flørtet med ei anna ei. Tror også han fikk blikkontakt med henne, for hun smilte til han da hun gikk. Jeg ble litt målløs, visste ikke helt hvordan jeg skulle reagere. Følte meg lite lur der jeg satt, det la en skikkelig demper på kvelden for å si det mildt. I tillegg til dette er han veldig opptatt av telefonen sin, oppdaterer sosiale medier mens han er sammen med meg og ser ikke ut til å bry seg når jeg har nevnt dette til han (jeg syns sånt er uhøflig, legger bort telefonen når jeg er sammen med andre). Og likevel bedyrer han at han liker meg og ønsker å treffe meg igjen. Jeg må bare le, syns det virker helt komisk hele greia. Jeg kjenner at jeg ikke er så hypp på å treffe han igjen, men mulig jeg er sær og rar? Hva synes dere om en sånn oppførsel? Er det greit, og er det bare jeg som overreagerer? Hvis dere lurer på alder, så er vi godt voksne begge to.... Anonymkode: f6e7a...c33
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2016 #2 Skrevet 9. februar 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har truffet en fyr nå et par måneder. Vi har sex sammen, men gjør også mange andre ting sammen. Han har hele tiden gitt inntrykk av at han er interessert i noe mer, derfor han ønsker å treffe meg igjen. For et par uker siden dro vi ut på byen sammen. Det var kjempekoselig, helt til jeg oppdaget at han åpenlyst stirret og flørtet med ei anna ei. Tror også han fikk blikkontakt med henne, for hun smilte til han da hun gikk. Jeg ble litt målløs, visste ikke helt hvordan jeg skulle reagere. Følte meg lite lur der jeg satt, det la en skikkelig demper på kvelden for å si det mildt. I tillegg til dette er han veldig opptatt av telefonen sin, oppdaterer sosiale medier mens han er sammen med meg og ser ikke ut til å bry seg når jeg har nevnt dette til han (jeg syns sånt er uhøflig, legger bort telefonen når jeg er sammen med andre). Og likevel bedyrer han at han liker meg og ønsker å treffe meg igjen. Jeg må bare le, syns det virker helt komisk hele greia. Jeg kjenner at jeg ikke er så hypp på å treffe han igjen, men mulig jeg er sær og rar? Hva synes dere om en sånn oppførsel? Er det greit, og er det bare jeg som overreagerer? Hvis dere lurer på alder, så er vi godt voksne begge to.... Anonymkode: f6e7a...c33 Hvem er det han gikk hjem med den kvelden? Må du ikke begynne å rasle med eggstokkene/sabelen din ennå. Anonymkode: 03606...dee
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2016 #3 Skrevet 9. februar 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem er det han gikk hjem med den kvelden? Må du ikke begynne å rasle med eggstokkene/sabelen din ennå. Anonymkode: 03606...dee TS her... Beklager, jeg må bare le litt av svaret ditt Han ble med meg hjem, av praktiske årsaker også (uten å utdype det noe mer). Og nei, jeg rasler ikke med noe. Både han og jeg har barn fra før, og jeg ønsker overhodet ingen flere barn. Ikke ønsker jeg å ha noe forpliktende forhold til han heller, jeg lever bare i nuet mens vi er sammen og koser meg (han har vært den som har vært mest "på"). Bare stusser over oppførselen hans, og ble nok litt satt ut (for vi oppfører oss jo litt som et kjærestepar, selv om vi ikke har forpliktet oss til hverandre). Anonymkode: f6e7a...c33
makkapakka Skrevet 9. februar 2016 #4 Skrevet 9. februar 2016 han kan vel ikke se på deg hele tiden vel, må få litt avlastning via mobil og andre på utestedet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå