FebruarMamma Skrevet 9. februar 2016 #1 Skrevet 9. februar 2016 Vi vil gjerne at folk skal danse i bryllupet vårt, men vil gjerne slippe brudevals. Ikke bare fordi det er vals, men fordi jeg synes det virker kleint å stå å danse alene foran alle - samt samboer har ikke rytme. Kan man få folk igang med dansingen uten at vi åpner gulvet? Eller blir dette rart? Evt hvordan?
EvaLena Skrevet 9. februar 2016 #2 Skrevet 9. februar 2016 (endret) Bare la folk sette i gang. Når jeg giftet meg så danset ikke vi brudevals heller. Jeg kunne ikke danse og kan det ikke til dags dato 😊 Endret 9. februar 2016 av EvaLena
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2016 #3 Skrevet 9. februar 2016 Trenger jo ikke være vals og få med dere andre til å danse med dere med en gang. Anonymkode: d3ff6...161
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2016 #4 Skrevet 11. februar 2016 Vi åpnet med - Billy Idol, White Wedding, da var mye gjort Anonymkode: 9fa4b...206 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2016 #5 Skrevet 11. februar 2016 Dere kan evt få toastmaster/dj til å erklære dansegulvet for åpnet. Ikke verre enn at de deklarerer at "Herved erklærer vi dansegulvet for å være åpnet - sett i gang, folkens!". Anonymkode: 563c4...a94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå