Gå til innhold

Hvordan fortsette å være venner etter fyllesex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har da klart å ha sex med en av mine beste kompiser! Jeg angrer på en måte ikke på det, men jeg er litt redd for at han håper på noe mer. Jeg er lei av å være singel og vil virkelig ha en man, men ikke han. Vi henger ganske mye sammen og bor et stykke fra hverandre så det blir ofte til at vi overnatter hos hverandre når vi er sammen. Etter en fyllekule sov jeg hos han og da jeg våknet holdt han på å bake rundstykker til frokost som han ville overraske meg med. Det er jo selvfølgelig hyggelig, men jeg tenkte tanken om det var noe følelser inne i bildet. Det kan godt hende at jeg legger mer i det enn hva det faktisk er... 

Er det noen som har gjort noe av det samme men fortsatt klart å være venner? 

Anonymkode: 0d6dc...8c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt sex med et par stykker jeg kun anser som venner. Han ene hadde jeg gjevnlig sex med, og det gikk jo som det måtte, følelser inni bildet, og vennskapet ble aldri det samme igjen. Andre har jeg kun hatt ons med, men der har det vært veldig avklart at det kun var det (unntak en, men han måtte jeg bare forklare det til at her kommer det desverre aldri til å skje noe mer.)

Hvis jeg var deg, hadde jeg definitivt tatt en prat med han. Ikke la dette ligge i lufta om det er usikkerhet der. Spør han hva han selv tenker, forklar gjerne at det bare var fyllerør fra din side først, og at du håper det ikke ødelegger vennskapet deres. Så slipper du å gå å gruble, og han slipper å evt gå å håpe/bygge opp følelser. Ta tak i det så fort som mulig, jo kjappere, jo større sjanse for å bevare vennskapet. :)

Anonymkode: b11aa...948

Skrevet

Dersom man mistenker at den andre vil noe mer, så synes jeg i grunnen det er litt dårlig gjort å ha sex med vedkommende - selvfølgelig kan det mate følelsene til den andre. I tillegg risikerer man da hele vennskapet.

Mitt tips er bare å ikke ha sex med gode venner.

Skrevet

Takk for svar!

Snakket med han i går, men følte ikke jeg fikk noe ut av han. Virket som han unngikk spørsmålet, jeg sa at jeg ikke ville noe mer og at det ikke skal skje igjen. Kunne vel ikke vært mer klar? 

Mistenkte ikke dette før vi hadde sex da, det kom i ettertid. 

Anonymkode: 0d6dc...8c8

Skrevet

Bare å være venner det. Jeg og min bestevenninne er pulevenner og har mye sex, men vil klarer fint og være bestevenner for det.

Skrevet

Jeg hadde ikke sex, men rota skikkelig med min bestevenn... Vi unngikk hverandre en stund etterpå, men nå er alt tilbake til normalen, og det har aldri skjedd igjen ;-) 

Skrevet
21 timer siden, Wisket skrev:

Jeg hadde ikke sex, men rota skikkelig med min bestevenn... Vi unngikk hverandre en stund etterpå, men nå er alt tilbake til normalen, og det har aldri skjedd igjen ;-) 

Samme har skjedd med meg. Jeg unngikk han en tid, og vi er fremdeles venner i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...