AnonymBruker Skrevet 9. februar 2016 #1 Skrevet 9. februar 2016 går på avklaringspenger nå. Skal over på uføretrygd. Kan jeg gifte meg med han nå og han kan komme hit og bo.Han bor i Serbia, har vært på besøk her, jobber i serbia eller det noen regler om hvor lenge jeg kan ha mottatt uføretrygd? Anonymkode: 790ff...2b5
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2016 #2 Skrevet 9. februar 2016 Du kommer uansett til å miste litt av trygdepengene hvis du gifter deg, eller bor sammen med noen. Anonymkode: c8c56...880
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2016 #3 Skrevet 9. februar 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kommer uansett til å miste litt av trygdepengene hvis du gifter deg, eller bor sammen med noen. Anonymkode: c8c56...880 Jeg er uføretrygdet og det ble absolutt ingen endringer i utbetaling når jeg giftet meg med en utlending. Anonymkode: 0c7dd...59a
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2016 #4 Skrevet 9. februar 2016 Uføretrygded som gifter seg med en utlending. What a surprise. Anonymkode: 8d5d0...10a 5
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2016 #5 Skrevet 9. februar 2016 wow måtte jo komme en med noe dritt... det er forresten en norsk etnisk norsk som har gjort at jeg i dag blir uføretrygdet.... men det var ikke spørsmålet mitt... det var hvorlenge må vi vente til vi kan gifte oss--- btw trådstarter her Anonymkode: 790ff...2b5
Million Skrevet 12. februar 2016 #6 Skrevet 12. februar 2016 (endret) Den 9.2.2016 at 2.58, AnonymBruker skrev: Du kommer uansett til å miste litt av trygdepengene hvis du gifter deg, eller bor sammen med noen. Anonymkode: c8c56...880 Hiver folk bare ut av seg helt ukritisk hva de håper eller tror? Og ikke hva fakta er! For noe sprøyt du kommer med! Det blir overhodet ingen forandringer i uføretrygd uansett hvor mange man bor sammen med eller hvor mange ganger man gifter seg. Endret 12. februar 2016 av Million
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå