Månefisken Skrevet 14. oktober 2004 #1 Skrevet 14. oktober 2004 Hei, noen som har link til St. patrick sine hjemmesider? Har nettopp vært og funnet drømmekjolen, men må finne den på nettet. Husker at linken var vanskelig å finne, og har rotet den bort
Månefisken Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter #2 Skrevet 14. oktober 2004 Fant den! www.sanpatrick.com var det! Kjolen heter Carol, under New York. Nyyydelig! Hadde ikke lyst til å ta den av i det hele tatt! Nå gleder jeg meg veldig!
Seterjenta Skrevet 16. oktober 2004 #3 Skrevet 16. oktober 2004 Dette er linken jeg har brukt til SanPatrick, har aldri sett den siden du hadde der! Forresten en veldig fin kjole du har valgt!
Gjest Tex Skrevet 16. oktober 2004 #4 Skrevet 16. oktober 2004 St. Patrick har nydelige kjoler, min var også en St. Patrick, som du kan se her
Seterjenta Skrevet 16. oktober 2004 #5 Skrevet 16. oktober 2004 St. Patrick har nydelige kjoler, min var også en St. Patrick, som du kan se her Ja, den kjolen er virkelig fin..... sukk Jeg fant min StPatrick i Barcelona i sommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå