Gjest Balian de Ibelin Skrevet 8. februar 2016 #1 Del Skrevet 8. februar 2016 Ja her er enda en av disse trådene. Plager det deg så ikke svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #2 Del Skrevet 8. februar 2016 Statuen Anonymkode: 42133...8d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julebrus Skrevet 8. februar 2016 #3 Del Skrevet 8. februar 2016 Statuen var det første jeg så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Willat Skrevet 8. februar 2016 #4 Del Skrevet 8. februar 2016 Fargene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arktis Skrevet 9. februar 2016 #5 Del Skrevet 9. februar 2016 Damen i rødt som kneler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vena Cava Skrevet 9. februar 2016 #6 Del Skrevet 9. februar 2016 (endret) At det står en småfeit halvnaken mann oppå et stakkars esel Endret 9. februar 2016 av Vena Cava Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 9. februar 2016 #7 Del Skrevet 9. februar 2016 10 timer siden, Balian de Ibelin skrev: Ja her er enda en av disse trådene. Plager det deg så ikke svar Jeg liker disse trådene, bare fortsett med dem! La først merke til marmorstatuen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 9. februar 2016 #8 Del Skrevet 9. februar 2016 Naturen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Darkannie Skrevet 9. februar 2016 #9 Del Skrevet 9. februar 2016 Mannen som bærer noe rødt på ryggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dwight Skrevet 9. februar 2016 #10 Del Skrevet 9. februar 2016 Jeg la først merke til steinen som er midt på bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheGirlWhoWaited Skrevet 9. februar 2016 #11 Del Skrevet 9. februar 2016 Du gadd aldri å lese det jeg svarte deg da? Disse trådene plager meg ikke, jeg bare lurte på om det var noe jeg overså? Og jeg fikk da heller aldri svar på dette, du bare bestemte deg for å bli fornærmet over at jeg spurte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2016 #12 Del Skrevet 9. februar 2016 Statuen. Anonymkode: 02f1c...6e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 9. februar 2016 #13 Del Skrevet 9. februar 2016 Er dette bildet av samme kunstner som det forrige du la ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2016 #14 Del Skrevet 9. februar 2016 Tomrommet mellom folkegruppene Anonymkode: f2142...d72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 9. februar 2016 #15 Del Skrevet 9. februar 2016 Trærne og naturen var det første jeg så. Deretter la jeg merke til folkegruppen ved gjerdet, og lurte på hva de drev med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 9. februar 2016 #16 Del Skrevet 9. februar 2016 1 time siden, Perelandra skrev: Er dette bildet av samme kunstner som det forrige du la ut? Nei dette bildet ble malt rundt 100-200 år før det forrige bilde. 1 time siden, TheGirlWhoWaited skrev: Du gadd aldri å lese det jeg svarte deg da? Jeg leste svaret jeg leser alle innleggene i tråder jeg starter. Men det er ikke alle svar jeg gidder å svare på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 9. februar 2016 #17 Del Skrevet 9. februar 2016 1 time siden, TheGirlWhoWaited skrev: Disse trådene plager meg ikke, jeg bare lurte på om det var noe jeg overså? Og jeg fikk da heller aldri svar på dette, du bare bestemte deg for å bli fornærmet over at jeg spurte. Jeg mener at jeg svarte deg på dette men her er svaret. Jeg lager disse trådene for at jeg har lyst det er ingen annen grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady Mondegreen Skrevet 9. februar 2016 #18 Del Skrevet 9. februar 2016 Dybdefølelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelheart2 Skrevet 9. februar 2016 #19 Del Skrevet 9. februar 2016 Trærne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2016 #20 Del Skrevet 9. februar 2016 Trærne var jo veldig fine da. Illuminati Firefly president Anonymous hacker virus Harvard apartment Anonymkode: 61168...221 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå