Gjest Jaana77 Skrevet 8. februar 2016 #1 Skrevet 8. februar 2016 Ser at det er mange som ønsker å få råd om både det ene og det andre. Når man ønsker råd, så vet man jo at man vil få forskjellige svar. Ber man om råd kun for å få bekreftelse på det man allerede vet innerst inne tro? Jeg innbiller meg at de fleste allerede selv har svaret.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2016 #3 Skrevet 9. februar 2016 Jeg har fått mange gode råd og hjelp på forskjellige områder av flere av KG-s brukere I tillegg har jeg lært mye av å lese andres tråder Anonymkode: 4844a...543 3
frksølekopp Skrevet 9. februar 2016 #4 Skrevet 9. februar 2016 Samme som over! Pluss hvis man lurer på noe ang utdanning/karriere, elektronikk og den slags så er det mange kunnskapsrike sjeler her på forumet 1
Testosteron Skrevet 9. februar 2016 #5 Skrevet 9. februar 2016 Du stiller selv et spørsmål i denne tråden som du selv mener du vet svaret på 4
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2016 #6 Skrevet 9. februar 2016 Tror de færreste vil ha råd, det er mer ting som: - bare snakke om det. - få sympati fordi man er indignert - fortelle hvor fæle andre er slik at de kan være enig og TS kan føle seg overlegen Anonymkode: 29749...5d3
Sjay Skrevet 9. februar 2016 #7 Skrevet 9. februar 2016 Når man tar opp noe med andre ønsker man ofte mer enn bekreftelse på egne tanker. Her inne får man innspill fra folk som ikke har forutintatte meninger om deg og man får synsvinkler fra folk man aldri hadde kommet i kontakt med ellers. I diskusjoner kan man lære å hevde sin mening, få tilbakemeldinger på kommunikasjonsform og rette seg deretter om man er åpen for det. Jeg syns KG er veldig bra sånn sett! 1
Gjest Blomsterert Skrevet 9. februar 2016 #8 Skrevet 9. februar 2016 Når du skriver "egentlig"så tyder jo det på at du ikke tror det TS. Det er jo bra å få ulike råd da! Nyanser er ikke av det dumme akkurat. Så handler det om å få bekreftet ting. Ser iblant at noen sliter hardt her,og de skriver mens det verste står på. Da vet jeg godt det hjelper,mye at andre fantisk bryr seg! Har vært i en fortvilt situasjon selv,og det lettet mye at andre engasjerte seg da. Det er ikke alltid det er tid og sted for å snakka med andre irl.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2016 #9 Skrevet 12. februar 2016 Enkelte ting her inne tror jeg en skal ta med en klype salt. Noen er bare negative og skriver for å provosere. Men jeg ser også masse saklige svar. Men en må jo få egne erfaringer. Anonymkode: 2b3c7...7b0
Whoops Skrevet 12. februar 2016 #10 Skrevet 12. februar 2016 Det er mange ting man får råd om som er verd å prøve, selv om det ofte blir forskjellige meninger... eller motsetninger. Jeg tar ting jeg leser på kropp og helse med en klype salt og sjekker i alle fall andre kilder før jeg tukler med liv og helse. Men ting som matlaging, hus og hage osv er ofte lærerikt. Mer på ide-basis enn som fakta for min del. Dessuten lærer man mye om mennesker av å lese hva folk skriver. 2
herremann Skrevet 12. februar 2016 #11 Skrevet 12. februar 2016 alle bør bli klokere av mine råd, men er ikke sikkert alle er smart nok til å innse det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå