Olava Skrevet 8. februar 2016 #1 Skrevet 8. februar 2016 Nå er jeg så lut lei av treigt internett!! Det er så dårlig at jeg ofte har problemer med å få gjort leksene mine. Vi bor ikke på det mest sentrale stedet med den beste dekningen, men ikke på det mest øde stedet heller. Til og med spotify stopper opp midt i sangene fordi nettet går for treigt. Og netflix kan jeg glemme, for det fungerer stort sett ikke. Akkurat nå bruker vi telenor trådløst bredbåndsnett, og det funker ræva her hos oss. Det er perioder der det fungerer kjempebra, også daffer det plutselig voldsomt av. Akkurat som at telenor tuller med oss for å få oss til å kjøpe noe dyrere fra dem.. det er mamma som betaler for internettet nå, men jeg er mer enn villig til å bidra til et bedre selv om det er dyrere. Jeg vil likevel ikke at det skal være så det går i skyene akkurat, så jeg lurer dermed på hvilket nett dere anbefaler?
-Jiinxs- Skrevet 9. februar 2016 #2 Skrevet 9. februar 2016 (endret) Hva er hastighet har du på linjen du har nå? Hvis du ikke vet så trykk her Jeg ville enten brukt denne linken eller så gått manuelt inn å sjekke hva de forskjellige leverandørene kan tilby deg. Nextgentel, Get, Telio, Homenet, bkk og sikkert flere som jeg ikke kommer på. Endret 9. februar 2016 av -Jiinxs-
tdm900 Skrevet 9. februar 2016 #3 Skrevet 9. februar 2016 Etter hva jeg har fått rede på her jeg bor, er ikke bredand over radio antenner noe særlig billig. Så det ville nok vært klokest å ta i bruk tlf.tråden som måtte gå forbi huset. Da er dere i alle fall sikret en grei hastighet, kan ligge på opp mot 10mbps, om det ikke er langt unna sentralen. Prøvde siden er lenke til, men den fungerte ikke her......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå