AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #1 Skrevet 8. februar 2016 Hei! Er ei 19 år gammel jente som får voldsomme smerter under sex, uansett stilling. Når jeg blir penetrert så kjennes det ut som om penis treffer noe som føles hovent inni meg. Smertene ligger alltid på høyre side, over der som egglederen ligger. Er ofte så vondt at jeg skriker når han treffer. Dette ødelegger sexen helt, umulig å holde ut for hans skyld også siden det ofte ender i gråt om jeg prøver å holde ut. Tenkte å bestille legetime, men noen som har hatt det likt eller har peiling på hva det kan være? Anonymkode: 95b8c...58d
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #2 Skrevet 8. februar 2016 Kan være alt fra infeksjon til endometriose på området rundt der smertene er. (inni bukhulen, ikke i skjeden.) Anonymkode: 6a780...e02
Sulemu Skrevet 8. februar 2016 #3 Skrevet 8. februar 2016 Kan høres ut som bekkennetennelse eller endometriose. Har endometriose (som heldigvis har bedret seg etter jeg fikk barn). Hadde mye smerter før, spesielt under sex, men jevnt over hele syklusen hadde jeg smerter. Spesielt v/eggløsning og mens. Noen er hardere rammet enn andre og fungerer dårlig i hverdagen, mens andre har bare lette symptomer som smerter under samleie, ved ved eggløsning osv. Jeg har også hatt bekkennetennelse. Det kommer mest sannsynlig pga ubehandlet kjønnssykdom, feks klamydia, og blir behandlet med antibiotika. Du bør få deg en time hos en gynekolog, lurt uansett med en gynekologisk undersøkelse iblant
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå