Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 15. juli 2002 #1 Del Skrevet 15. juli 2002 :-? :cry: :oops: :veldigsur: :cry: :oops: Huff.. Jeg vet kanskje ikke dette er stedet å komme med et deppeinnlegg, siden denne siden er ganske så positiv. Men.. *sukke mer* *sukke litt* SUKK!!! Nei, nå slukker jeg sorgene med litt pærebrus.. Noen som vil skåle med meg? Nei, tenkte meg det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 15. juli 2002 #2 Del Skrevet 15. juli 2002 Hvorfor depper du, Ice White? Jeg kan foressten godt være med og deppe litt og skåle i pærebrus..... Så..... SKÅL!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 15. juli 2002 #3 Del Skrevet 15. juli 2002 Hvorfor er du så lei deg da I-W ??? Gir deg en trøste klem og skåler med pærebrusen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 15. juli 2002 #4 Del Skrevet 15. juli 2002 Prøver å se deppa ut..... Uff, det gikk hvis ikke så bra. Prøver å tenke triste tanker igjen: Depp, depp, depp, depp, depp, depp, depp, depp, depp, depp, depp, depp, depp, depp. Der ja! Nå ser jeg trist ut ikke sant??? Jeg gjør ALT for å få litt pærebrus!!!!!!!! God klem til I-W! Kanskje humøret mitt smitter over på deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 15. juli 2002 #5 Del Skrevet 15. juli 2002 Hun har sikkert gjort det slutt med typen... eller lurer på om hun skal gjøre det... man blir litt deppa da skjønner man jo.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 16. juli 2002 #6 Del Skrevet 16. juli 2002 Waco... Du hadde faktisk rett! :o Jeg vurderte om jeg skulle slå opp - og var faktisk på vei til å gjøre det i dag igjen. Sukk.. Jeg er så DUM! At jeg kunne vurdere det en gang! :evil: *drikke opp hele pærebrusen i en hel slurk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 16. juli 2002 #7 Del Skrevet 16. juli 2002 Nommen...hva er det som plager deg da? Noe må jo være galt siden du har vurdert det, så... Tell Us! Hjelper å snakke vet du, ikke drukne alle sorger i pærebrus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 16. juli 2002 #8 Del Skrevet 16. juli 2002 Uff da I.W Håper du finner ut av alt virr varret oppe i hodet ditt.Å ikke helt være sikker på hva man føler for typen sin, det er en vondt følelse det. Jeg fant det til slutt ut jeg, og han er ikke blandt oss nå for å si det sånn :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå