Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fant et innlegg på et annet skandinavisk forum, det innlegget lå på siden i ca 2 minutter. Jeg vet lite om hacking, men dette innlegget må være kommet inn på en ulovlig måte. Det er et sted som andre med brukernavn og passord.

Dette innlegget eller annonsen reklamerte med at de solgte pass til 40-50 land, arbeidstillatelse, oppholdstillatelse, eksamenspapirer, ekteskaps og dødsattester og mer. Jeg rakk å kopiere innlegget og sendte det til nettpolitiet da det var både et telefonnummer og en gmail adresse der. Fikk hyggelig svar fra Kripos og jeg kunne komme med flere opplysninger når de kontaktet meg.

Lenken som jeg sendte politiet er nå vekk, det står bare at innholdet enten er blokkert eller inneholdt skadelige lenker.

Anonymkode: 04d0c...901

Hva mener du med dette?? 

Anonymkode: c7dde...a24

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser du har tatt kontakt med politiet. Til senere: Ta direkte kontakt med politiets utlendingsenhet (PU), tlf 22 34 24 00. Det er de som jobber sammen med UDI og UNE vedr utsendinger etc.

Anonymkode: a1f93...5cb

• Liker 1
Skrevet (endret)
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For det første er det ulovlig! Og det er også en grunn til at han ikke får oppholdstillatelse. Han plager ikke bare meg men mange andre. 

Anonymkode: c7dde...a24

Man trenger ikke alltid å følge det loven sier... 
Jeg kjenner innvandrere uten oppholdstillatelse, men så ffremt de ikke voldtar eller noe sånt, så kommer jeg aldri til å tyste de ut. 

Endret av Kristiansand123
Skrevet
7 timer siden, Kristiansand123 skrev:

Jeg kjenner innvandrere uten oppholdstillatelse, men så ffremt de ikke voldtar eller noe sånt, så kommer jeg aldri til å tyste de ut. 

Hvordan livnærer disse seg i Norge da? De skal jo ikke ha utbetalt penger fra NAV når de ikke lenger har lovlig opphold her. Så da er sannsynligheten stor for at de bryter loven for å få penger. Men det er vel ikke ulovlig nok for deg kanskje? 

Anonymkode: 27d85...86d

• Liker 3
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan livnærer disse seg i Norge da? De skal jo ikke ha utbetalt penger fra NAV når de ikke lenger har lovlig opphold her. Så da er sannsynligheten stor for at de bryter loven for å få penger. Men det er vel ikke ulovlig nok for deg kanskje? 

Anonymkode: 27d85...86d

Venner og familie.

ville du ha bodd i Somalia?

• 2 uker senere...
Skrevet
Den 8.2.2016 at 0.30, Kristiansand123 skrev:

Så fremt han ikke tuller, så ser jeg ikke problemet.
Det er heller ikke bra å tyste..

Altså ikke misforstå! Ring politiet på kriminelle, voldtekts menn/kvinner osvosv.. 
Men en stakkars rolig/snill ulovlig innvandrer, er det så ille? Han plager da ikke deg?

Sånne som deg får meg til å eksplodere. Naivt, idiotisk og vitner om ekstremt lav intelligens....

Den 8.2.2016 at 0.03, AnonymBruker skrev:

Sånn passe drittsekk ting å gjøre, synes ikke du fortjener å være i Norge. 

Anonymkode: e5950...023

Jeg må bare le... Er det mulig...

Anonymkode: 02b48...64f

• Liker 2
Skrevet
Den 9.2.2016 at 11.15, Kristiansand123 skrev:

Sånne som deg er jeg glad jeg ikke diskuterer med i virkeligheten, for å si det sånn!

Er det mulig å være så korka??

Anonymkode: 02b48...64f

• Liker 2
Skrevet

Uten lovlig opphald i Norge kan dei ikkje bidra, betale skatt, få støtte frå Nav. Hjelp på sjukehus og lege er vanskelig. Og vil dei nokon gong få born, vert det enda meir kronglete. Nei, det er ikkje berre voldtektsmenn og kriminelle, men dei skal ikkje vere her dersom papira ikkje er i orden. 

Ta kontakt med politiet. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...