ynga92 Skrevet 8. februar 2016 #1 Skrevet 8. februar 2016 Hei Jeg har kommet inn på en fagskole og i studiekontrakten er det skrevet "Kryss av for om studenten er forbrukerkjøper eller ikke", med alternativene "Forbrukerkjøper", "ikke forbrukerkjøper" og "angrefristskjema vedlagt". Hva menes med dette? Og hva skal jeg krysse av på?
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #2 Skrevet 8. februar 2016 3 timer siden, ynga92 skrev: Hei Jeg har kommet inn på en fagskole og i studiekontrakten er det skrevet "Kryss av for om studenten er forbrukerkjøper eller ikke", med alternativene "Forbrukerkjøper", "ikke forbrukerkjøper" og "angrefristskjema vedlagt". Hva menes med dette? Og hva skal jeg krysse av på? Forbrukerkjøper er en privatperson (som oftest) som kjøper noe fra en næringsdrivende og som derfor har større rettigheter i forhold til å angre kjøpet sitt enn som selger også hadde vært privat eller kjøper også hadde vært næringsdrivende. Anonymkode: a6a87...8b4
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #3 Skrevet 8. februar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Forbrukerkjøper er en privatperson (som oftest) som kjøper noe fra en næringsdrivende og som derfor har større rettigheter i forhold til å angre kjøpet sitt enn som selger også hadde vært privat eller kjøper også hadde vært næringsdrivende. Anonymkode: a6a87...8b4 Du skal altså krysse av på at du er forbrukerkjøper Anonymkode: a6a87...8b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå