AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #1 Skrevet 8. februar 2016 La oss si at en jente skjekker deg opp på byen. Dere roter og det blir etter hvert snakk om å gå hjem til en av dere. Dere kan ikke gå til henne fordi hun bor hos foreldrene sine for tida. Hjemme hos deg er det ekstremt/veldig rotete og kanskje litt ekkelt (f.eks. på en hybel.) Ville du likevel tatt henne med dit? Var med hjem til en fyr hvor det var svært rotete i helga. Nesten litt ekkelt. Han så ikke ut til å bry seg om hva jeg tenkte (han unnskyldte det ikke.), og vi hadde sex på hybelen hans. Driter mannfolk i hva slags inntrykk det gjør på en dame (og evt. potensiell framtidig kjæreste.)? Anonymkode: 60b7e...ab2
Ananas. Skrevet 8. februar 2016 #2 Skrevet 8. februar 2016 Tror vel ærlig talt ikke at så mange mannfolk ser på en ONS som en fremtidig kjæreste, og når man ikke har bruk for å lage et varig godt inntrykk, så er det vel det samme.. 10
Gjest revestrekjenta Skrevet 8. februar 2016 #3 Skrevet 8. februar 2016 Ja, det er helt vanlig. Mannfolk vet ikke hva rot er. hehe. Så du må i alle fall ikke ta det som en fornærmelse! Han reflekterte sikkert bare ikke over det. = )
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #4 Skrevet 8. februar 2016 3 minutter siden, Ananas. skrev: Tror vel ærlig talt ikke at så mange mannfolk ser på en ONS som en fremtidig kjæreste, og når man ikke har bruk for å lage et varig godt inntrykk, så er det vel det samme.. Så det du sier er at hvis han hadde likt meg godt nok, så hadde han latt være å ta meg med hjem? okei. Jeg ser faktisk bra ut ts Anonymkode: 60b7e...ab2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #5 Skrevet 8. februar 2016 4 minutter siden, revestrekjenta skrev: Ja, det er helt vanlig. Mannfolk vet ikke hva rot er. hehe. Så du må i alle fall ikke ta det som en fornærmelse! Han reflekterte sikkert bare ikke over det. = ) takker! håper det. Har så smått fått følelser for denne mannen = ) ts Anonymkode: 60b7e...ab2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #6 Skrevet 8. februar 2016 Det sier litt om deg også, som hadde sex med han selv om du oppfattet han som en gris Tror for øvrig det er ganske vanlig at unge menn har det sånn, og de bryr seg rett og slett ikke. For alt jeg vet, kan det ha vært sønnen min du var med hjem - han passer beskrivelsen Anonymkode: c9192...689 4
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #7 Skrevet 8. februar 2016 Ok, må kanskje rette meg litt opp her da. Men om du hadde møtt en søt jente på byen. (Som ikke nødvendigvis du så på som en ONS.): Ville du tatt henne med hjem tll en grisebinge da? ts Anonymkode: 60b7e...ab2
Ananas. Skrevet 8. februar 2016 #8 Skrevet 8. februar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så det du sier er at hvis han hadde likt meg godt nok, så hadde han latt være å ta meg med hjem? okei. Jeg ser faktisk bra ut ts Anonymkode: 60b7e...ab2 Alternativet var jo å ikke ta deg med hjem, hadde det vært bedre? Hva hans intensjoner med deg i fremtiden er vet jeg ingenting om, jeg kommenterte på generelt grunnlag, og det hadde ingenting med utseendet ditt eller relasjonen deres å gjøre, for det vet jeg ingen verdens ting om. 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #9 Skrevet 8. februar 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så det du sier er at hvis han hadde likt meg godt nok, så hadde han latt være å ta meg med hjem? okei. Jeg ser faktisk bra ut ts Anonymkode: 60b7e...ab2 HAHAHA og hva har det med saken å gjøre? Sikkert derfor han ville ligge med deg ONS er sjelden potensiell fremtidig kjæreste for menn, spes ikke hvis de driter i om de tar deg med hjem til en svinesti. Anonymkode: 62358...451 4
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #10 Skrevet 8. februar 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: takker! håper det. Har så smått fått følelser for denne mannen = ) ts Anonymkode: 60b7e...ab2 Du har fått følelser for en du var med hjem i helga som bodde i en svinesti? Hva slags følelser da? Anonymkode: f98a3...658 4
Cuntzilla Skrevet 8. februar 2016 #11 Skrevet 8. februar 2016 (endret) Jeg har vært på date en gang og støtt på bremsespor i doen og litt stram lukt av sengetøyet. Da tenker jeg litt sånn "åja, så spesiell var jeg visst ikke" Noen bare driter i skitt da, de ser det ikke eller opplever det ikke som noe problem. Ei venninne av meg datet en grisegutt som bodde i en grisebinge, beste historien er at en helg hun var på hos ham så åpner han ei flaske med vin og drar frem et skittent rødvinsglass fra skapet og sier med et smil "jeg tok vare på det fra forrige gang du var her". True story. Disse folkene finnes. Kompisene mine i studietiden bedrev med noe de kalte ungkarsvasking, det var å shine opp før man skulle ut på byn i tilfelle one night. Siden de var ganske mye på fylla så holdt det seg relativt rent. Men jeg tror at om man har glemt å ta grisebingen først så stopper ikke det en mann med promille som kan få seg noe. Om de sier "beklager at det er rotete her" når dere kommer inn tror jeg har mer med hvilken type han er (om han tenker over det i det hele tatt) enn hvor spesiell dama er. Endret 8. februar 2016 av Cuntzilla 2
Miss/usikker Skrevet 8. februar 2016 #12 Skrevet 8. februar 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har fått følelser for en du var med hjem i helga som bodde i en svinesti? Hva slags følelser da? Anonymkode: f98a3...658 Pig emotions kanskje...?
Gjest Dwight Skrevet 8. februar 2016 #13 Skrevet 8. februar 2016 Har du hørt fra karen i det hele tatt?
Lucky_Jack Skrevet 8. februar 2016 #14 Skrevet 8. februar 2016 Vel, du ble med han hjem til grisebingen, og la deg i den... sier mer om deg enn han... Han fikk pult.. 1
Gjest PseudonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #15 Skrevet 8. februar 2016 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var med hjem til en fyr hvor det var svært rotete i helga. Nesten litt ekkelt. Han så ikke ut til å bry seg om hva jeg tenkte (han unnskyldte det ikke.), og vi hadde sex på hybelen hans. Driter mannfolk i hva slags inntrykk det gjør på en dame (og evt. potensiell framtidig kjæreste.)? Anonymkode: 60b7e...ab2 Du valgte å ha sex med han selv om han hadde en rotete og (nesten) ekkel hybel, det sier jo litt om deg også. Ikke alle menn har rotete leilighet, min er kanskje ikke interiørmessig noen perle, men den er alltid ryddig og ren.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #16 Skrevet 8. februar 2016 Omvendt situasjon her. Jeg er veldig ryddig og renslig av meg, men en stund i studietiden så var jeg for sliten og alt var så hektisk, så huset stod på hue. Jeg hadde kikka en del på en fyr på skolen og etter en fest ble han med meg hjem. Han syntes det var veldig rotete hos meg gitt og han forble en ons Har lært nå Anonymkode: 67bf2...9fd
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #17 Skrevet 8. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så det du sier er at hvis han hadde likt meg godt nok, så hadde han latt være å ta meg med hjem? okei. Jeg ser faktisk bra ut ts Anonymkode: 60b7e...ab2 Hva? Tror du din egen mening om at du ser bra ut bestemmer om fyren er interessert I mer enn ONS eller ei? Oj, du har mye å lære.. Og ja, hadde han sett på deg som potensiell kjæreste hadde han nok ikke tatt deg med hjem til grisebingen sin. For du hadde ikke blitt med I utgangspunktet heller. Nå vet han du enkelt blir med fremmede menn hjem og toget er nok kjørt for noe seriøst. Jeg sorterer menn selv slik. Er de for ukritiske generelt, lett gir seg kroppslig hen? Da er jeg ute av det gamet. Og ps, sikkert lurt å ikke legge så mye av din verdi I utseendet. Menn er ikke idioter , de vil ha jenter som har gode personlige egenskaper for forhold. Det samme vil vel du? Anonymkode: 0f47b...9fe 3
Okapi Skrevet 8. februar 2016 #18 Skrevet 8. februar 2016 Klart, jeg setter alltid frem kjærlighetstrauet sånn i tilfelle før jeg stikker ut.
Arktis Skrevet 8. februar 2016 #19 Skrevet 8. februar 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: La oss si at en jente skjekker deg opp på byen. Dere roter og det blir etter hvert snakk om å gå hjem til en av dere. Dere kan ikke gå til henne fordi hun bor hos foreldrene sine for tida. Hjemme hos deg er det ekstremt/veldig rotete og kanskje litt ekkelt (f.eks. på en hybel.) Ville du likevel tatt henne med dit? Var med hjem til en fyr hvor det var svært rotete i helga. Nesten litt ekkelt. Han så ikke ut til å bry seg om hva jeg tenkte (han unnskyldte det ikke.), og vi hadde sex på hybelen hans. Driter mannfolk i hva slags inntrykk det gjør på en dame (og evt. potensiell framtidig kjæreste.)? Anonymkode: 60b7e...ab2 Og likevel gikk du inn og rullet rundt på hybelen. Skrekk og gru! Hele rommet og fyren skulle sikkert vært desinfisert. 1
Gjest Aucaman Skrevet 8. februar 2016 #20 Skrevet 8. februar 2016 Derfor det er viktig å ta med seg antibac!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå