AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #1 Skrevet 8. februar 2016 Jeg trenger sårt litt svar før jeg gjør noe mer. Etter å ha mistet en gang, har vi prøvd i et år (har et barn fra før). Siden November har jeg gitt opp håpet og ikke brydd meg mer. Ting har vært som normalt og endelig begynte syklusen å stabilisere seg. Jeg så faktisk frem til mensen denne mnd. Vet det høres rart ut, men etter et år med tull var det godt å ha kontroll. Nå er jeg 4 dager på overtid og har hatt murring og rett og slett vondt i magen i 2 uker. Tok en test i forrige uke og den var negativ. Helt klart! Var helt greit det, men i helga fikk jeg vondt i puppene, halsbrann, ble dårlig i dag og har veldig vondt i kroppen. Føler ubehag, stikking opp i hoftebeinene, mye trøtt og uopplagt, veldig tørst og i dag har jeg vært veldig varm og svimmel. Har vært svimmel en stund nå, men tenkte jeg var sliten. Jeg har også veldig mye utflod med smålig ubehag nedentil. Noen jeg har opplevd tidligere i et svangerskap. Får alltid soppinfeksjon når jeg blir gravid, og kan virke som jeg har fått det nå. Tok en cb test i dag og den var veldig svak positiv, men jeg ser streken. Så er veldig usikker. Men det jeg lurer på er om noen andre har opplevd dette, og hvordan symptomer som er vanlig tidlig i et svangerskap? Hehe, ble litt mye, men har glemt helt av fra første svangerskap. Skal selfølgelig kjøpe meg ny test, men blir nok å vente litt om jeg klarer det 😊 Anonymkode: a475e...db9
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2016 #2 Skrevet 10. februar 2016 Jeg har enda ikke fått mensen og føler meg elendig. Metallsmak i munn hele tiden og er uopplagt. Mye vondt i magen og halsbrann. Jeg tok en ny test fra A1 og de var negative, men viker som om det er en strek der men at fargen ikke har satt seg. Er det normalt?? Er så forvirret og blir bare irritert av opplegget... 😣 Anonymkode: a475e...db9
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2016 #3 Skrevet 10. februar 2016 Hei du har jo mange graviditet symptomer her! Men du sier jo at testen er svak positiv? Ettersom det er et svakt strek? Legge ut bilde av testen? Så er det enklere å skjønne hva du mener med den Anonymkode: cb793...f2e
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2016 #4 Skrevet 10. februar 2016 Ja veldig mye. Og føler meg gravid å. Men, tidligere i dag fikk jeg kjempe vondt og begynte plutselig å blø. En del, men er ikke slik det bruker å være til vanlig. Heller en masse slim og gørr. Kjempe ekkelt! 😕 Er kjempe kvalm og smertestillende funker ikke.. Så tror det gikk dårlig denne gangen. Fikk ikke til å laste opp bilde, men testen viser positiv. Tror nok jeg bare var litt tidlig ute.. Anonymkode: a475e...db9
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2016 #5 Skrevet 11. februar 2016 Ville si ifra at jeg var så uheldig å miste det lille som var... Tok en ny test i dag av et annet merke og den var svak positiv, bare for å være sikker på at det ikke var vanlig mensen som kom.. Jeg har en stor mistanke om at det er canesten som er skyld i dette, fordi akkurat det samme skjedde sist gang. Skulle aldri tatt den kuren, men siden jeg var usikker på graviditeten så tok jeg den. Brukte ikke den saken man får med, men fingrene. Skal til legen i morgen og snakke med de. Dette begynner å bli tungt og skjønner ikke hvorfor jeg skal være så uheldig.. Anonymkode: a475e...db9
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2016 #7 Skrevet 12. februar 2016 Hvilken? Mener du Canesten? Jeg brukte den vanlige man bruker å kjøpe. En pille, rød og hvit pakke. Fikk beskjed hos legen at jeg ikke burde ta den igjen om jeg skulle bli gravid. Veldig rart da jeg fikk beskjed om å ta den hos apoteket da jeg gikk gravid forrige gang... Anonymkode: a475e...db9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå