Angelica Skrevet 14. oktober 2004 #1 Skrevet 14. oktober 2004 Hvilken sang synes du er helt grusom, men har likevel klistret seg fast og du får den ikke ut av hodet? Nå om dagen er det Chewing gum med Annie for meg, liker IKKE den sangen.
Gjest Virvar Skrevet 14. oktober 2004 #2 Skrevet 14. oktober 2004 Shut up and sleep with me, med Sin of Sebastian - eller noe sånt !!! grrrrrr dritt sang! Og alle andre romantiske drittsanger ! Prøver fortvilet å nynne på Bombadilla sangen isteden for *ler*, den er håpløs, men bedre enn å få sanger man ikke vil ha på hjernen.
Arwen Skrevet 14. oktober 2004 #3 Skrevet 14. oktober 2004 Hvilken sang synes du er helt grusom, men har likevel klistret seg fast og du får den ikke ut av hodet? Nå om dagen er det Chewing gum med Annie for meg, liker IKKE den sangen. Annie her også ja :evil: kan ikke fordra sangen.
Arkana Skrevet 14. oktober 2004 #4 Skrevet 14. oktober 2004 Annie her også ja :evil: kan ikke fordra sangen. Enig. Kan virkelig ikke fordra den sangen (eller noe annet av Annie for den saks skyld...).
maiia Skrevet 14. oktober 2004 #5 Skrevet 14. oktober 2004 Enig. Kan virkelig ikke fordra den sangen (eller noe annet av Annie for den saks skyld...). Ikke jeg heller. Har også fått nok av "Kjendisparty". :evil:
Tosca Skrevet 14. oktober 2004 #6 Skrevet 14. oktober 2004 Jeg likte heller ikke sangen til Annie i begynnelsen. Men nå har den sneket seg inn hos meg, og jeg må bare innrømme at den er litt stilig. Dere får gi den litt tid.
Gjest 1111 Skrevet 14. oktober 2004 #7 Skrevet 14. oktober 2004 Jeg har også sangen til Annie på hjernen for tiden. rart hvordan man får sanger man absolutt ikke kan fordra klistret i hjernen..
Angelica Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter #8 Skrevet 14. oktober 2004 Turi; har gitt den litt tid! Men fortsatt like irriterende, den dukker jo opp overalt. Hørte den i bakgrunnen akkurat nå, en reklame på TV. Oh no..
Gjest Virvar Skrevet 14. oktober 2004 #9 Skrevet 14. oktober 2004 Og jeg aner ikke hvilken sang dere snakker om en gang. Annie- musikalen?
Samantha Skrevet 14. oktober 2004 #10 Skrevet 14. oktober 2004 Likar Annie sine sangar kjempegodt eg. (Dei 2 eg veit om vel og merke...) Skikkelig fengande!! En sang eg blir gal gal GAAAL av er den "Rull, rull"-greia, som han Vazelina-fyren og hon berta synge. Reklame for sånn isolasjonsgreie? Hmm... Når eg har sett/høyrt den reklama, så har eg i alle fall sangen på hjerna leeenge. Og DET er en irriterande sang! :evil:
Gjest Virvel Skrevet 14. oktober 2004 #11 Skrevet 14. oktober 2004 Annie- musikalen? Jeg tror de snakker om den relativt nye norske artisten Annie og sangen "Chewing Gum". Den synes jeg for øvrig er helt ok. Litt irriterende, ja, men på en kul måte. Derimot får jeg helt spasmer av "The Ketchup Song". Hadde den på hjernen mer eller mindre sammenhengende i to uker da den først kom. Urrrrk... O-zone er litt i samme gate. For ikke å snakke om Dina, grøss.
-Fisken- Skrevet 14. oktober 2004 #12 Skrevet 14. oktober 2004 Hvilken sang synes du er helt grusom, men har likevel klistret seg fast og du får den ikke ut av hodet? Nå om dagen er det Chewing gum med Annie for meg, liker IKKE den sangen. Glad jeg ikke har hørt den sangen enda :-?
Brudulja Skrevet 14. oktober 2004 #13 Skrevet 14. oktober 2004 O-zone, klistret helt fast ja. Husker ikke tittel på sangen da.
Gjest Phair Skrevet 15. oktober 2004 #14 Skrevet 15. oktober 2004 Annie kicks ass! Dødsfet beat! Fungerer sinnsykt bra på dansegulvet.
*Emma* Skrevet 15. oktober 2004 #15 Skrevet 15. oktober 2004 Jeg må joine dere som ikke liker Annie - syns sangen er helt grusom :evil:
Gjest Phair Skrevet 15. oktober 2004 #16 Skrevet 15. oktober 2004 Jeg må joine dere som ikke liker Annie - syns sangen er helt grusom :evil: oh no, oh no, you got it all wrong
lizzy x Skrevet 15. oktober 2004 #17 Skrevet 15. oktober 2004 hr den der jokke og valentinerne med alt kan repeteres,sender den heele veien på nrk2...var kul de første gangene men den sitter seg jo som en tyggis...aaargh
Gjest Mrs. Potter Skrevet 15. oktober 2004 #18 Skrevet 15. oktober 2004 Alt jeg har hørt av Annie og O-zone er grusomt!
Gjest StoreSky Skrevet 15. oktober 2004 #19 Skrevet 15. oktober 2004 Dragostea ettellerannet.... HEEELT grusom, og utrolig klistrete!
Donnie Darko Skrevet 16. oktober 2004 #20 Skrevet 16. oktober 2004 "kjendisparty" ufattelig elendig sang! fatter ikke hvorfor mediene gir de så mye oppmerksomhet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå