Gå til innhold

orgasmer på jenter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg får noen ganger orgasme under sex. Men når jeg får orgasme,  bare ler jeg. Jeg klarer bare ikke å stoppe å le. 🙈 er ikke ofte jeg får det. Men når jeg gjør det så.. ja... 

Er det normalt?🙉

Anonymkode: 2b82a...520

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke opplevd det selv. Men er sikkert ikke unormalt. Sikkert pga noe hormoner som skilles ut. 

Skrevet
5 timer siden, Teriyaki skrev:

Ikke opplevd det selv. Men er sikkert ikke unormalt. Sikkert pga noe hormoner som skilles ut. 

Samboer mente også det. 🙈

Skrevet

Det er jo følelser ute av kontroll så sikkert helt normalt. Selv har jeg begynt å gråte endel ganger- sikkert fordi det er så godt.

• Liker 1
Skrevet

Har selv fått latterkick under orgasme av og til. Moro å måtte bruke resten av kvelden til å få typen til å forstå at det ikke er ham jeg ler av.....

Skrevet

Aldri opplevd at jenta hverken ler eller griner av orgasme. Har alltid fått ett skikkelig dirty smil og etter første orgasm ble de bare ENDA MER kåte, og skulle bare ha mer.....

Men kvinnelig reaksjon på orgasme vil jeg tro kan være så mangt.

Anonymkode: eaeb0...f76

Skrevet
6 timer siden, SardintrollReturns skrev:

Har selv fått latterkick under orgasme av og til. Moro å måtte bruke resten av kvelden til å få typen til å forstå at det ikke er ham jeg ler av.....

Haha uff. 😂 samboer syntes det er moro han. Så trenger ikke å forklare meg.  Men jeg kunne vært foruten det altså.. latterkick kan jeg heller få en annen tid på døgnet. 😜

Skrevet

Jeg kan begynne å le under orgasme - en slags lettelsens latter. Fnising. 

Skrevet

Aldri ledd, men begynte å grine hver jævla gang i en periode etter at jeg slutta med p-piller :P skjønte ingenting, men regner med at det var hormonelt. Var ikke sånn trist grining.

Anonymkode: 418e3...3b3

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha uff. 😂 samboer syntes det er moro han. 

Godt at det er noen som skjønner det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...