Martha Stewart Skrevet 14. oktober 2004 #1 Skrevet 14. oktober 2004 I morgen skal jeg hente Venus-brudekjolen min som jeg bestilte i juli! Blir superspennende endelig å få prøve kjolen i riktig størrelse - har bare prøvd den i en mindre prøve-størrelse før. Besøker samtidig forloveren min, som skal få se meg i kjolen, med slør og sko til... Det blir en skikkelig jentehelg hvor vi skal snakke masse bryllupsdetaljer!
Sita Skrevet 14. oktober 2004 #2 Skrevet 14. oktober 2004 Så koselig da Blir nok litt av en helg det, lykke til
Lullu Skrevet 14. oktober 2004 #3 Skrevet 14. oktober 2004 Lykke til!! Den sitter nok sikkert perfekt!! Koselig med slike helger i ny og ne :-) Vi skal også ha en slik etter bryllupet har vi bestemt
nat26 Skrevet 14. oktober 2004 #4 Skrevet 14. oktober 2004 Så koselig,håper vi får sett kjolen din da:)
Gjest Gjesta Skrevet 14. oktober 2004 #5 Skrevet 14. oktober 2004 Så moro da! Skjønner at du gleder deg masse - kommer til å bli kjempekoselig! 1 mnd til min "kjole/bryllupshelg" med forloveren min - gleder meg veldig! K
Martha Stewart Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter #6 Skrevet 17. oktober 2004 Nå henger brudekjolen min i klesskapet mitt! :-) Da jeg tok den på meg i brudesalongen var den alt for stor. (Måtte bestille kjolen i sommer, etter de målene jeg hadde da, fordi det er en 2003-modell som var på vei ut av kolleksjonen.) Fikk "streng" beskjed om å stoppe å slanke meg, men jeg har nå lyst å gå ned litt mer jeg da. Er jo lenge til jeg skal bruke kjolen på orntli' og det minste problemet er jo å gå opp igjen i vekt hvis det er nødvendig for å fylle ut kjolen... Ellers var forresten min kjole mye penere enn prøvemodellen jeg valgte ut fra, før den ble bestilt fra USA. Ved en feiltakelse ble pynten sydd med tråd i ivoryfarge istedet for sølvfarge, men jeg synes det bare gjorde den mer klassisk og stilren. Så jeg var happy og damene i salongen var nok lettet over at de slapp å sende kjolen i retur! Var gøy å prøve både sko og slør sammen med kjolen også. I tillegg til forloveren min, hadde jeg med en venninne til som fikk se meg i brudestasen. Hun hadde så lyst å se og får sannsynligvis ikke anledning til å se meg i kirken. Noe av det koseligste med hele helgen var å få skravle om bryllupsdetaljer med forloveren min! Hun er en knupp og jeg er så glad for at hun vil dele både planleggingen og den store dagen med meg!
Xina Skrevet 18. oktober 2004 #7 Skrevet 18. oktober 2004 Gratulerer med kjole i hus. :-) Og så bra at du er fornøyd med kjolen da. Får ikke opp linken til kjolen din jeg.Håper du får fikset det slik at jeg og får se den Så heldig du er som har en forlover som bryr seg så da. Min forlover har jeg ikke hørt fra siden jeg spurte om hun ville være forlover :-( Av og til angrer jeg nesten på at jeg tok henne som forlover.Kunne tenkt meg og hatt noen og dele forbredelser med jeg også.
Martha Stewart Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter #8 Skrevet 18. oktober 2004 Gratulerer med kjole i hus. :-) Og så bra at du er fornøyd med kjolen da. Får ikke opp linken til kjolen din jeg.Håper du får fikset det slik at jeg og får se den Takk! :-) Det var rart at du ikke får linken til å virke, på mine maskiner virker den. Så heldig du er som har en forlover som bryr seg så da. Min forlover har jeg ikke hørt fra siden jeg spurte om hun ville være forlover :-( Av og til angrer jeg nesten på at jeg tok henne som forlover.Kunne tenkt meg og hatt noen og dele forbredelser med jeg også. Uff, det er litt trist når de man selv bryr seg om ikke engasjerer seg så veldig... Men kanskje du får henne på gli hvis du tar kontakt igjen og minner henne om at nå nærmer det seg stadig?
Xina Skrevet 18. oktober 2004 #9 Skrevet 18. oktober 2004 Den virket nå :klø: Kjolen din er nydelig :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå