Strawberry Fields Skrevet 9. februar 2016 #21 Skrevet 9. februar 2016 Vi feirer Valentines, og da er det en selvfølge at vi begge gir hverandre en liten oppmerksomhet. Den dagen handler ikke noe mer om meg enn om ham, men om nettopp oss som et par. Vi gjør ikke så mye ut av dagen da, kun en bedre middag og noen småting til hverandre (kort, sjokolade, en liten morsom inside-joke ting...).
Cashbah Skrevet 9. februar 2016 #22 Skrevet 9. februar 2016 6 timer siden, Summers skrev: Litt enig, men man velger jo også hvem man vil være sammen med så jenta har vel ansvar hun også? Og om jenta synes det er greit så er det jo litt spesielt at mannen skal ta seg sammen. Problemet er at jeg blir sittende igjen og må høre på sytet til venninner som ikke vet å plukke seg mannfolk
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2016 #23 Skrevet 9. februar 2016 20 timer siden, Cashbah skrev: Når menn klager over at det er viet en dag til å vise hverandre ekstra oppmerksomhet i et forhold, er han ikke lenger mann i mine øyne. Slutt med denne sutringen, gutter. Det kler dere bare ikke. Ikke gidder dere å holde opp døren, ikke skal dere betale eller varte opp kvinner på noen som helst måte. Ikke krever jeg at det blir gjort, men det er en holdning blant bitre gutter nå som gjør dere så utrolig lite attraktive i mine øyne. Ta dere sammen. Jeg feirer ikke engang Valentines, men hvis dere ikke engang orker å tilby dere å være gentlemenn en gang i året, så ikke kall dere mannfolk. De har baller nok til å gi av seg selv en gang i blant. Faktisk litt enig. Mannfolk nå til dags har blitt late, de tar oss for gitt og gidder ikke feire noe som helst eller gjøre noe ekstra for forholdet en gang i blant. Og om de gjør det så er det for at de vet vi ønsker det og ikke fordi de vil det selv. Og de setter heller ikke pris på om vi gjør fet samme for dem. Skulle vært ungdom for 50 år siden jeg. Anonymkode: 199f9...38f
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2016 #24 Skrevet 9. februar 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Faktisk litt enig. Mannfolk nå til dags har blitt late, de tar oss for gitt og gidder ikke feire noe som helst eller gjøre noe ekstra for forholdet en gang i blant. Og om de gjør det så er det for at de vet vi ønsker det og ikke fordi de vil det selv. Og de setter heller ikke pris på om vi gjør fet samme for dem. Skulle vært ungdom for 50 år siden jeg. Anonymkode: 199f9...38f Du er klar over at der ville blitt stilt annerledes krav til deg og du ville ikke vært like frigjort som du er nå? Vær forsiktig med hva du ønsker deg, for det utsagnet var ikke særlig gjennomtenkt. For å snu litt på det: har dere kvinner tenkt på hvorfor menn ikke gidder lenger? Istedet for å kalle de late og ubrukelige... Anonymkode: 649b5...7dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå