Gå til innhold

Spørsmål til 19-åringer, hvem er deres kjente tvkarakterer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke barneprogrammer var det "alle" 19-åringer så på som barn? 

Anonymkode: c4745...aa6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Edit: Kan legge til at jeg er mest interessert i hva jenter så på som barn(barneskolen)

Skrevet

Så sært...

Anonymkode: b1898...7fd

• Liker 1
Skrevet

Totally spies, braceface, thats so raven, tapper, powerpuff girls. Nesten alt som gikk på fox kids, Disney Channel og cartoon network for meg og mine venner. Nå er jeg 21 da, men gikk jo på barneskolen samtidig som de som er 19 nå.

• Liker 1
Skrevet

Dexters lab, Johnny Bravo, Powerpuffjentene, Tapper den pysete hund, Totally Spies, Hannah Montana, Thats so Raven.. Det meste som gikk på Cartoon Network, Fox Kids og Disney Channel :) 

Skrevet
6 timer siden, Belbus skrev:

Totally spies, braceface, thats so raven, tapper, powerpuff girls. Nesten alt som gikk på fox kids, Disney Channel og cartoon network for meg og mine venner. Nå er jeg 21 da, men gikk jo på barneskolen samtidig som de som er 19 nå.

9 minutter siden, mm456 skrev:

Dexters lab, Johnny Bravo, Powerpuffjentene, Tapper den pysete hund, Totally Spies, Hannah Montana, Thats so Raven.. Det meste som gikk på Cartoon Network, Fox Kids og Disney Channel :) 

Tusen takk.

TS

Skrevet

Vet ikke hvor mye mitt svar er verdt, men jeg er også litt eldre enn 19, men anser meg selv som samme TV-generasjon som dem. Så på programmer som Totally Spies, Pokémon, Digimon, Tapper, Power Puff Girls, alt av det som gikk på Fox Kids og Cartoon Network 2000-2004. 

Skrevet

Den listen er lang. Her er favorittene fra jeg var 5-10 år. Rugratz, svampebob, totally spies, powerpuffjentene, tapper den pysete hund, the wild thorn berries, ku og kylling, ed edd og eddy, dexter..

11-12års alderen så jeg mye på disney channel. Hannah montana, phil fra fremtiden, thats so raven, zack og codys søte hotelliv.

Er 19 år nå.

Anonymkode: 8e644...9ce

Skrevet

Telletubby og Noddy er de eneste jeg faktisk husker.

I tillegg gikk det Asgeir Borgermoen (eller hva han nå heter) som var "helt sjef" eller noe på fredag.

Men jeg hadde aldri DIsney Channel eller noe som helst ekstra barne tv-kanaler da....

Anonymkode: f5c84...e50

• 2 uker senere...
Skrevet

Foruten alt det som allerede er nevnt er det kanskje Horseland og Winx Club som var favorittene en lang stund. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...