Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal starte på sprøyter om 2 uker ca. Skal gå på både Gonal-F og Menopur. Noen fler som har måtte/skal ta to sprøyter? Er så redd for overstimulering! Uff.. Blir så redd for alt under denne prosessen. 

Anonymkode: 99122...dca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tatt to sprøyter pluss Klexane(også sprøyte), altså 3 sprøyter for dagen. Antall sprøyter øker ikke overstimuleringsrisikoen, det er det kroppen din og dosene som avgjør, og kanskje litt tilfeldighetene. 

Jeg har aldri vært i nærheten av å bli overstimulert i noen av mine ørten forsøk. Andre blir det hver gang...

Skrevet
11 minutter siden, Strix skrev:

Har tatt to sprøyter pluss Klexane(også sprøyte), altså 3 sprøyter for dagen. Antall sprøyter øker ikke overstimuleringsrisikoen, det er det kroppen din og dosene som avgjør, og kanskje litt tilfeldighetene. 

Jeg har aldri vært i nærheten av å bli overstimulert i noen av mine ørten forsøk. Andre blir det hver gang...

Okei, det var jo godt å høre :) det roet meg litt ned, takk! :D får bare håpe på det beste :)

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal starte på sprøyter om 2 uker ca. Skal gå på både Gonal-F og Menopur. Noen fler som har måtte/skal ta to sprøyter? Er så redd for overstimulering! Uff.. Blir så redd for alt under denne prosessen. 

Jeg går på begge og full dose på begge :) går greit det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...