Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God kveld til deg :) Gleder meg på dine vegne over at han fyren er historie nå, og ønsker lykke til med veien oppover :klem:

Skrevet
58 minutter siden, Genevieve skrev:

Gratla! Hva hadde du prøve i? 

Thanks! Naturfag, med ganske vidt sprang innen for suksesjoner, økosystem og næringskjeder.

Skrevet
13 minutter siden, Egiett skrev:

God kveld til deg :) Gleder meg på dine vegne over at han fyren er historie nå, og ønsker lykke til med veien oppover :klem:

Tusen takk, og det samme til deg :klemmer: 
Ja nå håper jeg virkelig at han holder seg unna! 

Jeg ble litt nysgjerrig jeg, hva er det du studerer? Om du heller vil, kan du sende meg en PM :) 

Skrevet

Jeg er lærerstudent på 1. året :) Veldig spennende!

Enn med deg, hva gjør du? Så du hadde hatt en naturfagsprøve :)

Skrevet
7 minutter siden, Egiett skrev:

Jeg er lærerstudent på 1. året :) Veldig spennende!

Enn med deg, hva gjør du? Så du hadde hatt en naturfagsprøve :)

Det kan jeg tenke meg til er spennende ja! Har jobbet på barneskole i 2,5 år, for noen minnerike og herlige år :jepp: 
Studerer til generell studiekompetanse gjennom noe ala voksenopplæring, veldig greit i grunn. Så får man se hva man skal til høsten, veldig usikker!

Skrevet
5 minutter siden, Løkky skrev:

Det kan jeg tenke meg til er spennende ja! Har jobbet på barneskole i 2,5 år, for noen minnerike og herlige år :jepp: 
Studerer til generell studiekompetanse gjennom noe ala voksenopplæring, veldig greit i grunn. Så får man se hva man skal til høsten, veldig usikker!

Så greit! Er veldig vanskelig å velge, finnes så altfor mange muligheter. Noen ting du vurderer? :)

Skrevet
9 minutter siden, Egiett skrev:

Så greit! Er veldig vanskelig å velge, finnes så altfor mange muligheter. Noen ting du vurderer? :)

Jeg vurderer mye rart... Alt fra mediefag, historie, sosiologi, til barnevern og husdyr :bond: 

Skrevet
15 minutter siden, Løkky skrev:

Jeg vurderer mye rart... Alt fra mediefag, historie, sosiologi, til barnevern og husdyr :bond: 

Tenk så mye enklere det var den gang da man bare fulgte i sine foreldres fotspor :tongue: Og så uendelig glad jeg er for at det ikke lenger er tilfelle :)

Skrevet
5 minutter siden, Egiett skrev:

Tenk så mye enklere det var den gang da man bare fulgte i sine foreldres fotspor :tongue: Og så uendelig glad jeg er for at det ikke lenger er tilfelle :)

Haha, ja har tenkt den samme tanken uendelig mange ganger! :ler: 

Skrevet

To turer. Begge etter kl 12.00 i formiddag.
Eneste jævla måten jeg klarer å ta avstand, både fra mine egne handlinger og alt som skjer rundt meg. 

Gjest Stringfellow1
Skrevet

ja, vi får håpe at det blir likar i morra!

:fnise:

Skrevet

Tusen takk dere :helen: 

Ja vet du hva, i morgen skal alt bli bedre! *det er lov å være optimistisk* :ler: 

• 2 uker senere...
Skrevet
2 minutter siden, Sunflower-Delight skrev:

1245531v2hoca9gfp.gif

Hei! Alt står bra til? :jepp: 

Gjest Sunflower-Delight
Skrevet
Et øyeblikk siden, Løkky skrev:

Hei! Alt står bra til? :jepp: 

Har hatt bedre dager. Men det er vel sånn ok, kanskje? Hvordan går det med deg?

Skrevet
1 minutt siden, Sunflower-Delight skrev:

Har hatt bedre dager. Men det er vel sånn ok, kanskje? Hvordan går det med deg?

Det er veldig opp og ned her også... Men det blir vel bedre! :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...