Gjest Egiett Skrevet 9. februar 2016 #22 Skrevet 9. februar 2016 God kveld til deg Gleder meg på dine vegne over at han fyren er historie nå, og ønsker lykke til med veien oppover
Gjest Løkky Skrevet 9. februar 2016 #23 Skrevet 9. februar 2016 58 minutter siden, Genevieve skrev: Gratla! Hva hadde du prøve i? Thanks! Naturfag, med ganske vidt sprang innen for suksesjoner, økosystem og næringskjeder.
Gjest Løkky Skrevet 9. februar 2016 #24 Skrevet 9. februar 2016 13 minutter siden, Egiett skrev: God kveld til deg Gleder meg på dine vegne over at han fyren er historie nå, og ønsker lykke til med veien oppover Tusen takk, og det samme til deg Ja nå håper jeg virkelig at han holder seg unna! Jeg ble litt nysgjerrig jeg, hva er det du studerer? Om du heller vil, kan du sende meg en PM
Gjest Egiett Skrevet 9. februar 2016 #25 Skrevet 9. februar 2016 Jeg er lærerstudent på 1. året Veldig spennende! Enn med deg, hva gjør du? Så du hadde hatt en naturfagsprøve
Gjest Løkky Skrevet 9. februar 2016 #26 Skrevet 9. februar 2016 7 minutter siden, Egiett skrev: Jeg er lærerstudent på 1. året Veldig spennende! Enn med deg, hva gjør du? Så du hadde hatt en naturfagsprøve Det kan jeg tenke meg til er spennende ja! Har jobbet på barneskole i 2,5 år, for noen minnerike og herlige år Studerer til generell studiekompetanse gjennom noe ala voksenopplæring, veldig greit i grunn. Så får man se hva man skal til høsten, veldig usikker!
Gjest Egiett Skrevet 9. februar 2016 #27 Skrevet 9. februar 2016 5 minutter siden, Løkky skrev: Det kan jeg tenke meg til er spennende ja! Har jobbet på barneskole i 2,5 år, for noen minnerike og herlige år Studerer til generell studiekompetanse gjennom noe ala voksenopplæring, veldig greit i grunn. Så får man se hva man skal til høsten, veldig usikker! Så greit! Er veldig vanskelig å velge, finnes så altfor mange muligheter. Noen ting du vurderer?
Gjest Løkky Skrevet 9. februar 2016 #28 Skrevet 9. februar 2016 9 minutter siden, Egiett skrev: Så greit! Er veldig vanskelig å velge, finnes så altfor mange muligheter. Noen ting du vurderer? Jeg vurderer mye rart... Alt fra mediefag, historie, sosiologi, til barnevern og husdyr
Gjest Egiett Skrevet 9. februar 2016 #29 Skrevet 9. februar 2016 15 minutter siden, Løkky skrev: Jeg vurderer mye rart... Alt fra mediefag, historie, sosiologi, til barnevern og husdyr Tenk så mye enklere det var den gang da man bare fulgte i sine foreldres fotspor Og så uendelig glad jeg er for at det ikke lenger er tilfelle
Gjest Løkky Skrevet 9. februar 2016 #30 Skrevet 9. februar 2016 5 minutter siden, Egiett skrev: Tenk så mye enklere det var den gang da man bare fulgte i sine foreldres fotspor Og så uendelig glad jeg er for at det ikke lenger er tilfelle Haha, ja har tenkt den samme tanken uendelig mange ganger!
Gjest Løkky Skrevet 10. februar 2016 #32 Skrevet 10. februar 2016 To turer. Begge etter kl 12.00 i formiddag. Eneste jævla måten jeg klarer å ta avstand, både fra mine egne handlinger og alt som skjer rundt meg.
Gjest Egiett Skrevet 10. februar 2016 #33 Skrevet 10. februar 2016 Stor klem til deg! Livet, altså...
Gjest Stringfellow1 Skrevet 10. februar 2016 #34 Skrevet 10. februar 2016 ja, vi får håpe at det blir likar i morra!
Gjest Løkky Skrevet 10. februar 2016 #35 Skrevet 10. februar 2016 Tusen takk dere Ja vet du hva, i morgen skal alt bli bedre! *det er lov å være optimistisk*
Gjest Løkky Skrevet 18. februar 2016 #36 Skrevet 18. februar 2016 Sveiper innom for å hyle hei hei hallå!
Gjest Løkky Skrevet 18. februar 2016 #38 Skrevet 18. februar 2016 2 minutter siden, Sunflower-Delight skrev: Hei! Alt står bra til?
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 18. februar 2016 #39 Skrevet 18. februar 2016 Et øyeblikk siden, Løkky skrev: Hei! Alt står bra til? Har hatt bedre dager. Men det er vel sånn ok, kanskje? Hvordan går det med deg?
Gjest Løkky Skrevet 18. februar 2016 #40 Skrevet 18. februar 2016 1 minutt siden, Sunflower-Delight skrev: Har hatt bedre dager. Men det er vel sånn ok, kanskje? Hvordan går det med deg? Det er veldig opp og ned her også... Men det blir vel bedre!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå