Gå til innhold

Noname

Gjest Løkky

Anbefalte innlegg

For å unngå å spamme ned eksisterende tråder inne på denne undertråden, tok jeg valget og lagde min egen tråd.
Ikke noe form for dagbok, men bare for å få ut ord/følelser/tanker/usakelige ting eller whatever. Om du ikke liker meg, slenger med unødvendige kommentarer her inne, kom deg ut og scroll videre.

Nei. Jeg er egentlig ikke bitter. Er bare jævlig lei motgang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sunflower-Delight
6 minutter siden, Løkky skrev:

Hei solsikka!

Hvordan står det til med deg? :)

Det går fint med meg. :jepp:

Mye regn ute nå. Hvordan går det med deg? Og hvordan er været?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Sunflower-Delight skrev:

Det går fint med meg. :jepp:

Mye regn ute nå. Hvordan går det med deg? Og hvordan er været?

Godt å høre!

Det går vel bare en vei, og det er oppover! Lei av å ligge i bunnen av bakken full av gjørme gitt ;) 
Her har det vært usedvanlig mildt i dag, fikk reine vårfølelsen når jeg gikk til og fra bussen gitt :sjokkert: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen var egentlig å se Revenge hele kvelden/natta. Men etter en og en halv episode (er halvveis i sesong 2) sa det liksom litt stopp for i dag. Sitter mutters aleine i mørket, eneste jeg har av lys er masse stearinlys - egentlig ganske kos.

Jeg føler meg ikke så _elendig_ som jeg trodde jeg skulle føle meg. Morgendagen blir sikkert verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Genevieve
1 time siden, Løkky skrev:

Hei! Koselig med nytt "fjes/bekjentskap" :Nikke: 
Alt vel med deg?

Likeså :) Jepp, akkurat rydda på kjøkkenet, nå er det snart ut med hundene. :hund:

Koselig med stearinlys da, det blir så lunt og trivelig. Er du blitt syk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Genevieve skrev:

Likeså :) Jepp, akkurat rydda på kjøkkenet, nå er det snart ut med hundene. :hund:

Koselig med stearinlys da, det blir så lunt og trivelig. Er du blitt syk? 

Flink! :) Skulle gjerne hatt en liten tass her sammen med meg, koselig med selskap.

Ja, jeg er storforbruker av stearinlys. Det er så koselig! Nei ikke direkte syk, vært uggen ett par dager. Men er litt nedenfor pga en unødvendig lang og komplisert greie med en fyr. Det er heldigvis historie nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Edain skrev:

Hallo :-) Lagt (positivt) merke til deg før, håper det er greit at jeg stikker innom :hallo:

Hei der, og så hyggelig å høre!
Så klart er det greit at du stikker innom, alltid kjekt med nye "fjes" :)

Håper alt står bra til med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Genevieve
4 minutter siden, Løkky skrev:

Flink! :) Skulle gjerne hatt en liten tass her sammen med meg, koselig med selskap.

Ja, jeg er storforbruker av stearinlys. Det er så koselig! Nei ikke direkte syk, vært uggen ett par dager. Men er litt nedenfor pga en unødvendig lang og komplisert greie med en fyr. Det er heldigvis historie nå.

Ja det er veldig koselig :) de holder meg i ørene.

Jaaaa, blir så stemning 

Det har det med å bli litt sånn av og til.. utrolig kjipt når det står på. Fint å begrave sorgene litt ved å bli litt oppslukt av noe annet synes jeg, som et spill eller noe.

Klem til deg da  :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Genevieve skrev:

Ja det er veldig koselig :) de holder meg i ørene.

Jaaaa, blir så stemning 

Det har det med å bli litt sånn av og til.. utrolig kjipt når det står på. Fint å begrave sorgene litt ved å bli litt oppslukt av noe annet synes jeg, som et spill eller noe.

Klem til deg da  :klem1:

Ja det kan jeg tenke meg til, hihi!
Kjipt er det, men surt at jeg ikke fikk meg bort fra galskapen før nå. Men pytt sann. Her begraver jeg meg i mye rart, bilderedigering, serier og ikke minst musikk - beste sort terapi :tommelopp: 

Takker så mye for klemmen og sender en tilbake :klemmer: 

3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

me2you.gif

Hoppis :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight
2 timer siden, Løkky skrev:

Godt å høre!

Det går vel bare en vei, og det er oppover! Lei av å ligge i bunnen av bakken full av gjørme gitt ;) 
Her har det vært usedvanlig mildt i dag, fikk reine vårfølelsen når jeg gikk til og fra bussen gitt :sjokkert: 

Så kjekt at det går mer oppover for tiden. :)

Ja, det er jo litt spesiellt at det allerede kan føles som vår der du bor nå, er det ikke oftest veldig kaldt oppe der i nord Norge i løpet av vinteren? For det er vel der du bor, er det ikke? Har allerede sett krokus blomster vokse frem nå, det er jo ofte en del av de første tegnene på vår. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
9 timer siden, Sunflower-Delight skrev:

Så kjekt at det går mer oppover for tiden. :)

Ja, det er jo litt spesiellt at det allerede kan føles som vår der du bor nå, er det ikke oftest veldig kaldt oppe der i nord Norge i løpet av vinteren? For det er vel der du bor, er det ikke? Har allerede sett krokus blomster vokse frem nå, det er jo ofte en del av de første tegnene på vår. 

Jo, det bruker å være endel kaldere på denne tiden av året enn det det er nå! Men denne vinteren her har vært ekstreeeemt rar, sprengkulde, nesten ikke snø, glatt, sterk kuling ect ect :bond: 

Så heldig du er! Jeg vil også ha vår..... Men det blir vel etter hvert :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight
8 minutter siden, Løkky skrev:

Jo, det bruker å være endel kaldere på denne tiden av året enn det det er nå! Men denne vinteren her har vært ekstreeeemt rar, sprengkulde, nesten ikke snø, glatt, sterk kuling ect ect :bond: 

Så heldig du er! Jeg vil også ha vår..... Men det blir vel etter hvert :jepp: 

Tja, jeg savner da egentlig mest skikkelig nordisk vinter. ;) Her vi bor er det da vanlig at det blir tidlig med vår, og sjølv om dette kan være greit, så er jeg også glad i den typiske norske vinteren. Eller iallefall hvordan vinteren er der jeg kommer i fra. Men jeg har skjønt at en del folk innpå her lengter allerede etter våren nå. :jepp:

Ja, sant det. Det vil naturligvis komme vår for dere etterhvert, også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det 4 på min første naturfagprøve. Humøret er overraskende greit - vær så snill å holde det greie humøret! :pls: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...