AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #1 Del Skrevet 8. februar 2016 Har begynt å jobbe for kommunen og bruker et program som heter min arbeidsplan. Det er vel kanskje vanlig å bruke overalt? Uansett, jeg forstod det sånn at jeg ikke trenger å føre timer fordi det skjer automatisk. Men det er jo typisk at jeg har misforstått og plutselig ikke får lønn. Noe som har erfaring med dette? Jeg blir alltid så usikker på sånne ting. Anonymkode: 91293...b64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #2 Del Skrevet 8. februar 2016 Vi bruker minarbeidsplan der jeg jobber. Veldig greit å få alle lønnsslipper og timelister der. Du har ikke mulighet til ål ogge deg inn for å sjekke timelista di da? Det er lett å navigere der inne. Anonymkode: 835d1...8a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2016 #3 Del Skrevet 9. februar 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi bruker minarbeidsplan der jeg jobber. Veldig greit å få alle lønnsslipper og timelister der. Du har ikke mulighet til ål ogge deg inn for å sjekke timelista di da? Det er lett å navigere der inne. Anonymkode: 835d1...8a1 Når jeg går inn på "kalender arbeid" så er alle dagene hvor jeg har jobbet og skal jobbe markert. Men når jeg går inn på der det står timeliste så er det kun ført opp den første dagen jeg jobbet. Har ikke jobbet så mye enda, kanskje 6 -7 ganger. Men jeg kan jo ikke trykke på noe selv, så regner jo med at det skal skje automatisk? Anonymkode: 91293...b64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå