Gå til innhold

Dere som er på tinder...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dere skriver ei melding til en fyr, hva skal man starte med å skrive? Bare et hei?

Jeg har en fyr på tinder som jeg fikk match med for en måneds tid. Har ikke skrevet til han, og han har ikke skrevet til meg. Jeg har lenge vurdert å skrive ei melding, men aner ikke hva jeg skal skrive. Er mennene som skriver først til meg, har bare blitt sånn uten at jeg har tenkt over det før nå. Så nå ønsker jeg å skrive ei melding til en "gammel" match, hva synes dere jeg bør skrive til han? Er det kleint å sende melding etter så lang tid?

Anonymkode: 6ee70...ead

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du burde spørre om et eller annet så det åpner for en samtale. Nå har ikke jeg prøvd Tinder men sukker, jeg synes det er helt ok å få melding litt etterhvert. Noen ganger loker man jo på profilene til hverandre en stund og kanskje sender hjerter før man tar steget med en samtale. 

Anonymkode: a8123...537

Skrevet

"Hvor lenge må jeg vente før du sender meg en melding?"

• Liker 2
Skrevet

"Heisann! Denne matchen har gått meg hus forbi." og så spurt om noe relatert til bildene hans; hvor pleier du å gå fjelltur (om det et det han har bilde av). 

Jeg matchet nesten utelukkende med menn som hadde morsomme bilder, så det var lett å finne en åpning. Typ: "går du ofte kledd som frosk, eller går du bare med grønne tights på fritiden?". Men ja, mine matcher var litt rare, sånn som jeg liker det. 

Summers forslag var også bra. Det kunne jeg også ha skrevet. 

Skrevet

Ts her.

Så det er greit å sende melding etter så lang tid, det blir ikke litt merkelig...? Takk for svarene 😊

Skrevet
16 minutter siden, Pompom skrev:

Jeg matchet nesten utelukkende med menn som hadde morsomme bilder, så det var lett å finne en åpning. Typ: "går du ofte kledd som frosk, eller går du bare med grønne tights på fritiden?". Men ja, mine matcher var litt rare, sånn som jeg liker det. 

He he, jeg husker du skrev at du ikke likte klesstilen til en type som gikk kledd fargerikt a la Moods of Norway, veldig ulikt deg. Så jeg trodde du mente at du var skikkelig konservativ/klassisk i klesstilen da... :)

Anonymkode: 7d91b...648

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

He he, jeg husker du skrev at du ikke likte klesstilen til en type som gikk kledd fargerikt a la Moods of Norway, veldig ulikt deg. Så jeg trodde du mente at du var skikkelig konservativ/klassisk i klesstilen da... :)

Anonymkode: 7d91b...648

Haha, ja, altså han var faktisk kledd ut som en frosk på det bildet jeg mente :fnise:

Jeg kler meg selv ganske rent i stil og farger, og foretrekker at den jeg dater er noenlunde lik. Så caps, hettegensere, freshe farger annet enn i skibakken osv utgår. 

Til TS så synes jeg ikke det er rart å sende melding etter lengre tid. Det er jo normalt å ha en del matcher, og så når man rydder opp i lista dukker det jo opp noen man har glemt å hilse på. Helt naturlig spør du meg :) Men ikke bare skriv "Hei", ta med noe som kan starte en samtale :) 

Skrevet

Hei holder i lange baner for min del. Det er samtalen videre som teller, ikke åpningsinnlegget. 

Skrevet

Ts her igjen.

Jeg fant ut at jeg skulle sjekke litt ang han fyren, så fant han på fb. Og der står det at han er i et forhold og har fått i barn nå i sommer! What the fu.. ! :ohmy: Er ikke tinder for single folk, eller har jeg misforstått noe her?:ler: 

Jeg slettet han som match. Folk er rare....:fnise:

Skrevet

Hvordan fant du han på Facebook med bare fornavn? Liten by?

Skrevet
1 minutt siden, Pompom skrev:

Hvordan fant du han på Facebook med bare fornavn? Liten by?

Søkte kun på fornavn, så på utdanninga hans (som også står på tinderprofilen hans). Da dukka han opp med en gang.

Men ja, jeg bor i en relativt liten by og :) 

Ts.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...