Gjest Underdanie Skrevet 8. februar 2016 #1 Skrevet 8. februar 2016 Jeg opplevde min livs opplevelse i helgen. Jeg er submissive å avhengig av dominante for å få den beste sexen. Jeg har funnet drømmeparet. En mann og ei dame som er dominante og mye erfaring siden dem er endel eldre enn meg. I helgen ble jeg teaset lenge å dem hadde full kontroll på meg å viste hele tiden grensen for hvor langt dem kunne gå. Jeg måtte bare adlyde dem å var helt vill, men kunne ikke gjøre noe fordi jeg var bundet. Jeg var så nære orgasme uten å få den å holdt på å bli gal. Først holdt dem på flere timer på lørdag og i går holdt dem meg på pinebenken hele dagen, tilslutt sendte dem meg utfor stupet, jeg fikk min livs kraftigste å villeste orgasme. Dem bare fortsatte å gikk ikke mange minuttene før jeg skreik ut når neste orgasmen kom, blokka må ha hørt meg. Så deilig å få oppleve den submissive rollen, har alltid vært submissive.
Gjest Underdanie Skrevet 8. februar 2016 #3 Skrevet 8. februar 2016 16 minutter siden, Edain skrev: Takk for informasjonen Versegod!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå