Gjest Pet Skrevet 14. oktober 2004 #1 Skrevet 14. oktober 2004 Er det juks å be om hjelp her inne? Ble litt overrasket over svarene jeg fikk i denne tråden. Hvordan definerer dere juks? http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=100371
Gjest Tex Skrevet 14. oktober 2004 #2 Skrevet 14. oktober 2004 Jeg syns ikke du jukset i denne situasjonen.
Anglofil Skrevet 14. oktober 2004 #3 Skrevet 14. oktober 2004 Synes ikke det var juks, hvis det var en uhøytidelig prøve og alle fikk de samme mulighetene til å gå på internett osv, ikke sant? Mvh Yvonne
Gjest Pet Skrevet 14. oktober 2004 #4 Skrevet 14. oktober 2004 Synes ikke det var juks, hvis det var en uhøytidelig prøve og alle fikk de samme mulighetene til å gå på internett osv, ikke sant? Mvh Yvonne Det er IKKE en prøve.
Gjest lilletroll Skrevet 14. oktober 2004 #7 Skrevet 14. oktober 2004 Nei det var ikke juks.....alle hadde samme mulighet som deg, og brukte de ikke den, så..vel...verst for de, da... Vant du vinen forresten??
Gjest Pet Skrevet 14. oktober 2004 #8 Skrevet 14. oktober 2004 Nei det var ikke juks.....alle hadde samme mulighet som deg, og brukte de ikke den, så..vel...verst for de, da... Vant du vinen forresten?? Det er trekning i morgen. Nei, det var vel bare noen lærere som var VEL ivrige i tjenesten...
Cand alt Skrevet 14. oktober 2004 #10 Skrevet 14. oktober 2004 Hvorfor en tråd om en annen tråd? Sympati?
Gjest Gjesta Skrevet 14. oktober 2004 #11 Skrevet 14. oktober 2004 Det er trekning i morgen. Nei, det var vel bare noen lærere som var VEL ivrige i tjenesten... Unnskyld meg, men nå har jeg prøvd å si i fra to ganger at jeg ikke oppfatter det du gjorde som juks etter at du fortalte hvorfor du spurte om det du spurte! Jeg har også forklart at jeg skrev det jeg skrev i en spøkefull tone. Vil ikke bli betrakta som en overivrig lærer som påstår at du jukser - når jeg faktisk er helt enig med deg i at du ikke jukset. Fikk inntrykk av at du var en elev som satt på skolen og hadde prøve, og derfor skrev jeg det jeg skrev. K
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå