AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #1 Skrevet 8. februar 2016 Mannen har fått ny mobil av jobben, og de insisterte da på iphone.. Og dermed kan vi ikke lenger bruke handlisteappen vi har brukt til nå, den går kun på andorid. Har noen noen anbefalinger på handlelisteapp som går på både ios og android? Jeg vil kunne sortere ting i kategorier, fargekode kategoriene, og sortere kategoriene. Jeg sliter med å finne noe som oppfyller alle kravene. Nå har jeg prøvd Out of milk, men på android må jeg inn på nettsiden deres for å fargekode kategoriene, og sorteringen virker ikke... Den gamle funket jo så fint, drittiphone Anonymkode: 7ea7e...9fe
si_nei Skrevet 8. februar 2016 #2 Skrevet 8. februar 2016 Jeg og samboeren bruker wunderlist til både handleliste, to do-lister og f.eks. felles ønskelister. Vi er veldig fornøyde, men jeg vet ikke om du kan fargekode og sånn, for det har vi aldri hatt behov for.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #3 Skrevet 8. februar 2016 Den brukte jeg en stund som to-do-liste, men som handleliste synes jeg den var ubrukelig i forhold til shopping list-appen vi har brukt. Det er så mye greiere når man kan sortere varene i kategorier, og kategoriene etter layouten i butikken, synes jeg. Anonymkode: 7ea7e...9fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå