Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har lyst å treffe noen som er politi, tips til hvordan?

ikke gjøre noe kriminelt

Anonymkode: 8901e...f21

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Dra på en skytebane? Har nesten blitt skutt av en politimann der (ved et uhell!).... Men de er der stadig vekk. Ellers så er jo bensinstasjoner en stor hit, spesielt i mindre byer. 

Blålysfestene fungerer også, men da later nesten alle politimennene som om de er brannmenn, leger eller sykepleiere ettersom det er det som drar damer:fnise:

Endret av Personenmeg
Skrevet
1 time siden, Personenmeg skrev:

Dra på en skytebane? Har nesten blitt skutt av en politimann der (ved et uhell!).... Men de er der stadig vekk. Ellers så er jo bensinstasjoner en stor hit, spesielt i mindre byer. 

Blålysfestene fungerer også, men da later nesten alle politimennene som om de er brannmenn, leger eller sykepleiere ettersom det er det som drar damer:fnise:

bor i Sandnes/Stavanger område tror ikke det lokal politiet her er ofte på skytebanen, vet ikke hvor det er heller

må man ikke jobbe innefor noen av blålysyrkene da? jeg gjør ikke det og heller ikke noen av mine venner

politimenn er jo bedre enn brannmenn:fnise:

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

bor i Sandnes/Stavanger område tror ikke det lokal politiet her er ofte på skytebanen, vet ikke hvor det er heller

må man ikke jobbe innefor noen av blålysyrkene da? jeg gjør ikke det og heller ikke noen av mine venner

Kun ansatte i nødetatene kan delta på Blålysfestene :-) 

Anonymkode: 739f0...0de

Skrevet

Kle delvis av deg og legg deg på panseret av en politibil. 

Spør så politimannen om du kan få kjenne på køllen hans. Funker hver gang for meg!! 

Anonymkode: 37db8...e15

Skrevet

Bare å kjøre rundt uten baklys på kvelden i sentrum det så er de der kjapperer enn om man ringer inn et innbrudd som pågår.

Skrevet

Du har observer trimmed mopeder ved postkassen, da er dem på plass.

Jeg ble stoppet 11 ganger og avskiltet 4 ganger på 2 år i min "ville" ungdomstid.:fnise:

Anonymkode: 7acc7...ef5

Skrevet
Den 8.2.2016 at 14.49, AnonymBruker skrev:

Hana ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...