AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #1 Skrevet 8. februar 2016 har lyst å treffe noen som er politi, tips til hvordan? ikke gjøre noe kriminelt Anonymkode: 8901e...f21
Basun Skrevet 8. februar 2016 #2 Skrevet 8. februar 2016 (endret) Dra på en skytebane? Har nesten blitt skutt av en politimann der (ved et uhell!).... Men de er der stadig vekk. Ellers så er jo bensinstasjoner en stor hit, spesielt i mindre byer. Blålysfestene fungerer også, men da later nesten alle politimennene som om de er brannmenn, leger eller sykepleiere ettersom det er det som drar damer Endret 8. februar 2016 av Personenmeg
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #3 Skrevet 8. februar 2016 1 time siden, Personenmeg skrev: Dra på en skytebane? Har nesten blitt skutt av en politimann der (ved et uhell!).... Men de er der stadig vekk. Ellers så er jo bensinstasjoner en stor hit, spesielt i mindre byer. Blålysfestene fungerer også, men da later nesten alle politimennene som om de er brannmenn, leger eller sykepleiere ettersom det er det som drar damer bor i Sandnes/Stavanger område tror ikke det lokal politiet her er ofte på skytebanen, vet ikke hvor det er heller må man ikke jobbe innefor noen av blålysyrkene da? jeg gjør ikke det og heller ikke noen av mine venner politimenn er jo bedre enn brannmenn Anonymkode: 8901e...f21
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #4 Skrevet 8. februar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: bor i Sandnes/Stavanger område tror ikke det lokal politiet her er ofte på skytebanen, vet ikke hvor det er heller må man ikke jobbe innefor noen av blålysyrkene da? jeg gjør ikke det og heller ikke noen av mine venner politimenn er jo bedre enn brannmenn Anonymkode: 8901e...f21 Kun ansatte i nødetatene kan delta på Blålysfestene :-) Anonymkode: 739f0...0de
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #5 Skrevet 8. februar 2016 Kle delvis av deg og legg deg på panseret av en politibil. Spør så politimannen om du kan få kjenne på køllen hans. Funker hver gang for meg!! Anonymkode: 37db8...e15
Uhørt Skrevet 8. februar 2016 #6 Skrevet 8. februar 2016 Bare å kjøre rundt uten baklys på kvelden i sentrum det så er de der kjapperer enn om man ringer inn et innbrudd som pågår.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2016 #7 Skrevet 10. februar 2016 Du har observer trimmed mopeder ved postkassen, da er dem på plass. Jeg ble stoppet 11 ganger og avskiltet 4 ganger på 2 år i min "ville" ungdomstid. Anonymkode: 7acc7...ef5
Gjest Dwight Skrevet 10. februar 2016 #8 Skrevet 10. februar 2016 Den 8.2.2016 at 14.49, AnonymBruker skrev: bor i Sandnes/Stavanger område tror ikke det lokal politiet her er ofte på skytebanen, vet ikke hvor det er heller må man ikke jobbe innefor noen av blålysyrkene da? jeg gjør ikke det og heller ikke noen av mine venner politimenn er jo bedre enn brannmenn Anonymkode: 8901e...f21 Hana
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå