Karianne Skrevet 14. oktober 2004 #1 Del Skrevet 14. oktober 2004 Hvilken farge har du på kappelakenet? Har sett på Høie sine og de hadde svart, kremfarget, hvitt og blått. Noen som vet om noen finere kappelaken enn høie sine? De så litt tynne ut.. Mulig de ikke er det, men det så sånn ut i pakken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. oktober 2004 #2 Del Skrevet 14. oktober 2004 Vi har offwhite kappelaken! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 14. oktober 2004 #3 Del Skrevet 14. oktober 2004 Vi har blå - ikke fra Høie, men fra Princess. Helt greie laken og ikke tynne i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 14. oktober 2004 #4 Del Skrevet 14. oktober 2004 og kappelaken er????? Ser for meg rysjer og sånt? M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karianne Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 14. oktober 2004 kappelaken=skjørtet som henger ned foran de to nederste madrassene på en kontinentalseng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~umulia~ Skrevet 14. oktober 2004 #6 Del Skrevet 14. oktober 2004 Jeg har to kappelaken, et blått og et hvitt. Jeg bytter på litt, for jeg syns det er så kjedlig med likt hele tiden. Vurderer å kjøpe meg et rødt et til jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Temaa Skrevet 15. oktober 2004 #7 Del Skrevet 15. oktober 2004 Vi har kantlaken til den midterste madrassen og kappelaken til den nederste. Begge disse er i beige, litt tykt stoff. Vi har et tykt og fint vattert sengeteppe i samme stoff. Alt dette kjøpte vi hos Skeidar. Spesialbestilt, de syr det stoffet du velger, og det er masse stoff å velge i. Her kan du et bilde som er ganske likt det vi har, bortsett fra farge: http://www.skeidar.no/sk_visprodukt.asp?I=...&Type=0&Search= Husker ikke hvor mye vi betalte for dette, men det var noen tusen. Flott ble det iallefall. Vel verdt pengene! T. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 16. oktober 2004 #8 Del Skrevet 16. oktober 2004 Vi har sort kappelaken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 16. oktober 2004 #9 Del Skrevet 16. oktober 2004 offwhite her også... vet ikke merket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emma3 Skrevet 16. oktober 2004 #10 Del Skrevet 16. oktober 2004 Vi har mørkeblått kappelaken. Fargen er heilt grei, men ikkje særlig fin form, så eg vurdera å kjøpe nytt. Trur det er blitt kjøpt på kid, huska ikkje heilt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest piarina (ikke innlogget) Skrevet 17. oktober 2004 #11 Del Skrevet 17. oktober 2004 Vi har et offwhite, i et litt tykkere stoff, og uten "rysjer". Kjøpte det på Ikea, oppe i 2.etg i møbelavdelingen. (ikke nede i 1etg der det er vanlige laken) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå