AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #1 Skrevet 7. februar 2016 Hei! Jeg har hatt øyne for en veldig kjekk og søt kar jeg jobber med siden jeg startet der egentlig. Nå som vi har jobbet litt mer sammen har vi begynt å snakke en del sammen og det blir vel nærmere flørting noen ganger. det jeg lurte på var om det er ulovlig for kollegaer å flørte, eller om man skulle finne ut at man liker hverandre for så å bli sammen ? Skal sies at vi begge er studenter som jobber i matbutikk noen timer i uka Anonymkode: 89f8e...221
Gjest Genevieve Skrevet 7. februar 2016 #2 Skrevet 7. februar 2016 Går sikkert fint det, er ikke så formelt å jobbe i butikk. Men kan være greit å vente litt med å si det til sjefen og de andre før dere er sikre på at det blir dere. Lykke til.
Dina86 Skrevet 7. februar 2016 #3 Skrevet 7. februar 2016 Jeg kan ikke så mye om det, men tror det er greit så lenge dere er på "samme nivå" i bedriften. At det blir anderledes hvis den ene er den andres overordnede. Det kan hvertfall bli vanskelig. Nå jobber dere jo begge der bare noen timer i uka, så tror det skal gå greit. Men er ikke helt sikker på noe av dette. Håper det ordner seg!
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #4 Skrevet 8. februar 2016 10 timer siden, Dina86 skrev: Jeg kan ikke så mye om det, men tror det er greit så lenge dere er på "samme nivå" i bedriften. At det blir anderledes hvis den ene er den andres overordnede. Det kan hvertfall bli vanskelig. Nå jobber dere jo begge der bare noen timer i uka, så tror det skal gå greit. Men er ikke helt sikker på noe av dette. Håper det ordner seg! Han er låseansvarlig og jeg jobber 40%. Men jeg jobber egentlig mer enn han. Men vi har jo ikke noen overordnet stilling noen av oss egentlig men takk for svar begge to Anonymkode: 89f8e...221
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå