Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2004 #1 Skrevet 14. oktober 2004 For et par dager siden måtte min samboer på et kurs etter jobben. Jeg benyttet da sjansen til å ta med min datter på kjøpesenteret. Samboeren kom hjem ved 21.30 tiden og ble dritsur fordi jeg ikke hadde laget middag før på kvelden, slik at han bare kunne varme opp restene. Jeg fortalte at jeg ikke hadde vært hjemme før sent på kvelden, men det hjalp ikke, dette er to dager siden og han har ennå ikke pratet med meg. Jeg mener at han ikke har noen grunn til å surmule over dette, og at han oppfører seg som en bortskjemt drittunge. Vil gjerne høre fra andre hva dere synes.
Suzy Skrevet 14. oktober 2004 #2 Skrevet 14. oktober 2004 Jeg syns dere bør snakke sammen for her er det ikke manglende matlaging som er problemet. Her ligger det noe under :-?
Gjest Tex Skrevet 14. oktober 2004 #3 Skrevet 14. oktober 2004 Blir så overrasket over hva slags mannfolk enkelte uheldige KG-jenter har rotet seg borti...... Ærlig talt, hvorfor blir jenter hos sånne?
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2004 #4 Skrevet 14. oktober 2004 Blir så overrasket over hva slags mannfolk enkelte uheldige KG-jenter har rotet seg borti...... Ærlig talt, hvorfor blir jenter hos sånne? enig
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2004 #5 Skrevet 14. oktober 2004 Ja, det kan man jo lure på, men han har jo gode egenskaper også, selvom akkurat nå så er jeg så drittlei hans svingende humør. Vet han har jobbet mye i det siste, men mener at det skal ikke gå utover meg. Et annet problem er at han ser på seg selv som feilfri og hypermoderne noe som dette utbruddet tyder på at han ikke er. (Det er jeg som startet tråden.)
*Lene* Skrevet 14. oktober 2004 #6 Skrevet 14. oktober 2004 Jeg syns dere bør snakke sammen for her er det ikke manglende matlaging som er problemet. Her ligger det noe under :-? Skriver under på Suzy's innlegg!!
Gjest Madam Felle Skrevet 14. oktober 2004 #7 Skrevet 14. oktober 2004 Nei, det burde ikke være mulig å bli så sur. Hadde min kjære sagt noe slikt, så hadde jeg spurt om han døde fremfor brødboksen. :evil:
Gjest meg. Skrevet 14. oktober 2004 #8 Skrevet 14. oktober 2004 høres ikke så bra ut...humorsvingninger er drepen. Jeg bare hater det så veldig. Men her i huset er det dama som svinger som en pendel...fra blid til å ikke si et ord. Har liksom på følslsen at det er damene som har disse periodene med humørsvingninger...skal ikke skylde på tante heller jeg..
Quinden Skrevet 14. oktober 2004 #9 Skrevet 14. oktober 2004 Det var ingen grunn til å bli så sur for sånt nei! Det er ikke andre ting som skurrer da, at dette var dråpen som fikk begeret til å flyte over?
nat26 Skrevet 14. oktober 2004 #10 Skrevet 14. oktober 2004 Jeg syns dere bør snakke sammen for her er det ikke manglende matlaging som er problemet. Her ligger det noe under :-? Signerer på denne jeg
Gjest Snart middag Skrevet 14. oktober 2004 #11 Skrevet 14. oktober 2004 Uansett middag eller ei - tror typen din har et forbedringspotensiale. Ellers er min erfaring at det utrolig nok hjelper å snakke sammen - og da mener jeg snakke sammen, ikke hyle, enetaler eller dess like. Oi - idag er det min tur til å lage middag til kona og ungene. Hm, hva skal jeg lage da? Noe godt...........
Gjest Anki Skrevet 14. oktober 2004 #12 Skrevet 14. oktober 2004 Jeg syns dere bør snakke sammen for her er det ikke manglende matlaging som er problemet. Her ligger det noe under :-? :enig_animasjon:
Wayah Skrevet 14. oktober 2004 #14 Skrevet 14. oktober 2004 Svigermor har samme saken med sin samboer, han blir sur hvis han ikke får mat... Jeg bare rister på hodet, går det an å være så bortskjemt? Og så hjelpeløs at en sulter ihjel foran brødboksen? Greit nok, jeg lager maten her i gården(nesten alltid), men helten blir da ikke sur hvis jeg ikke har tid en dag! Nei, det ligger nok noe mer under ja... Det høres helt riktig ut som om det er på tide med en saklig diskusjon(som om det noensinne eksisterte noe slik i en konflikt mellom par...) Lykke til med supompen da
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2004 #15 Skrevet 15. oktober 2004 Snakket med han i går, og han mente at jeg i det minste kunne ha smurt noen smørbrød til han, slik at det var klart til han kom sliten hjem fra jobb og kurs. Jeg mener at dette er et så gammeldags syn på hvordan vi kvinner skal være, hadde dette vært meg så hadde ikke han laget mat til jeg kom sliten hjem, ikke hadde han satt på noen vaskemaskin heller. Det har skjedd at han har kommet hjem før meg fra jobb, og da finner jeg han foran Pc`n, uten antydninger til middag.
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2004 #16 Skrevet 15. oktober 2004 Seriøst??? Hadde jeg vært deg hadde jeg gått ut i full "husarbeidsstreik" inntil han ville sette seg ned å lage en plan for arbeidsfordelingen!! Noe annet enn 50/50 aksepteres ikke her i gården.. Og jeg skjønner meg bare ikke på jenter som nedverdiger seg til å leve med enn mann som har så kvinnefiendlige holdninger!
Gjest Fredagsgjest Skrevet 15. oktober 2004 #17 Skrevet 15. oktober 2004 Snakket med han i går, og han mente at jeg i det minste kunne ha smurt noen smørbrød til han, slik at det var klart til han kom sliten hjem fra jobb og kurs Punkt 1 - dialog om mat eller iallefall spørre om du kunne lage noe mat. bare ikke ta det som en selvfølge. Tror jeg hadde kasta han ut - rett og slett. Han kan vel ikke brukes til noe ettersom han verken eier folkeskikk, klarer å skaffe seg mat eller lage den selv. OBS denne gjesten er hankjønn.
Gjest Human Being Skrevet 15. oktober 2004 #18 Skrevet 15. oktober 2004 Ja, det kan man jo lure på, men han har jo gode egenskaper også. Ja det var det da..
Polly Ester Skrevet 15. oktober 2004 #19 Skrevet 15. oktober 2004 Ja det var det da.. Han skulle vært ekstremt god i senga for at jeg skulle funnet meg i det... tenke tenke... nei det hadde ikke hjulpet heller... Heldigvis har jeg en mann som klarer å finne seg mat seg. Han lager tilogmed mat til meg...selv om han har vært på jobb først... Syns det virker som denne mannen trodde han flyttet inn til en som kunne ta seg av han som mamman hans gjorde.... Egoist på aller høyeste plan...
Gjest LoisLane Skrevet 15. oktober 2004 #20 Skrevet 15. oktober 2004 Jeg mener at han ikke har noen grunn til å surmule over dette, og at han oppfører seg som en bortskjemt drittunge. 100 % enig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå