Gå til innhold

Dere som har nedbetalt bolig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gamle er dere?

Og hvor mye sparer dere i måneden, evt til hva? :)

Anonymkode: dcc91...5cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes de i det hele tatt? Det lurer jeg på :fnise:

Skrevet

Hehe det var det da, vi får vente i spenning å se :D

Anonymkode: dcc91...5cf

Skrevet

Jeg har nedbetalt huset mitt :)

Jeg har ved 2 anledninger tatt opp lån pga oppussing og så nedbetalt igjen...Det kan godt hende jeg gjør igjen. Jeg sparer ikke mer enn ca 3000 i måneden og det hender jeg tar av de til forbruk. Jeg har relativt høyt forbruk ettersom jeg liker å dra på turer og også liker å kunne hjelpe mine unge, voksne barn med penger i ny og ne.

Jeg er 42.

Skrevet

61. Gjeldfri . Sparer 15000,-

Skrevet

Er gjeldfri i den forstand at jeg kan cashe ut boliglånet mitt i morgen om jeg skulle ønske det. Det gjør jeg selvfølgelig ikke så lenge renta er så lav. Er 35. Sparer 15.000 i måneden til en regnværsdag. 

Anonymkode: 18c3a...f38

Skrevet

Vi er gjeldfrie, vi er begge 39 år. Har utbetalt til sammen ca. 70.000 i måneden, så vi har mye som vi setter av til sparing. Rundt 30-40k i snitt pr måned.

Anonymkode: 3303f...5fa

Skrevet

Var nedbetalt for to år siden, da vi var 39 og 32 med hver vår leilighet. Også solgte vi begge og kjøpte noe større. En enebolig til oss selv som er gjeldfri, men kjøpte i tillegg en leilighet som vi leier ut. 80 000kr får vi inn, pluss 12 000kr for leiligheten som betaler ned lånet. Halvparten av vår lønn går til forskjellig type sparing, som ny garasje, fond, pensjon. 

Anonymkode: cd568...9dc

Skrevet

Er 33, betalte ned lånet for et år siden. Sitter nå med en leilighet med markedsverdi til rundt 2,5 mill. 

Jeg sitter vel igjen med rundt 15 000 etter at alt er betalt. 2 500 går til penssjonssparing, resten går til generell sparing. Håpet er at jeg og kjæresten skal kjøpe enebolig sammen til neste år, så noe av sparepengene går nok til det. 

Anonymkode: 5a1a9...ebb

Skrevet

Jeg solgte en større leilighet, og cashet ut en 10 kvm mindre.

Sparer 10 000 pr mnd

Anonymkode: d4368...fd8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...