Gå til innhold

Litt om shopping :)

Anbefalte innlegg

Gjest Kristina*
Skrevet

Hva liker/misliker dere å shoppe?

Selv er jeg veldig glad i:

- bokhandler (gjerne de svære man finner i f.eks. London, Paris, der man kan tusle rundt i en evighet) Samme med musikk/filmforretninger

- parfymerier (kanskje ikke de små man har her i Norge, men "Sephora" i utlandet er stas, og så er tax-frien på Gardermoen også fin :) )

- liker også veldig godt å være på Ikea (selv om jeg vet at mange HATER det)

Jeg misliker derimot:

- å handle klær og sko. Liker veldig godt å ha nye klær og sko, men jeg får klaus av trange prøverom, stresset og styret med av og på osv. Sko fordi jeg har en litt vanskelig størrelse (41)

- er ikke så glad i elkjøp/expert heller. Kanskje fordi de gangene jeg har vært der, så har jeg omtrent blitt overfalt av påtrengende unge selgergutter, som ikke har så stor peiling egentlig...

Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest shopper'n
Skrevet

Jeg liker:

- bokhandler

- Kremmerhus-butikker med masse dill og dall, ikke Nille

- gourmet butikker med de herligste ferskvaredisker, dvs. ikke Rema, Rimi, Lidl

- skobutikker

Og så skulle jeg gjerne likt å vite hvilken El-Kjøp butikk du har vært på, jeg har nemlig til gode å oppleve at butikkselgerne der kommer strømmende imot meg. :P

Skrevet

Jeg liker igrunnen det meste utenom el-forretninger. Men jeg liker best å være alene og shoppe. Har man med seg noen, føler jeg at jeg ikke får brukt tiden som jeg vil. Elsker å shoppe klær og sko, men jeg må ha fred og ro uten noen som står utenfor prøverommet og maser.

Bokhandler med godt utvalg er kjempedeilig!

Skrevet

Jeg liker å shoppe:

- Klær

- Bøker

- Filmer

- Cd'er

Jeg misliker å shoppe:

- Elektriske saker

- Være med mamma i butikker som jysk, pincess, osv...

- Er ikke fryktelig glad i handle sko, jeg har problemer med å finne str min.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg liker å shoppe - omtrent alt! Kan ikke komme på noe jeg ikke liker.. Jo, kanskje være med når gubben skal kjøpe verktøy, ting til bilen e.l.

Skrevet

Jeg elsker å handle bøker, kan tilbringe hele dagen i en stor bokhandel. Og jeg elsker å handle mat, kan godt tilbringe mange timer i en god dagligvareforretning. Klær er morsomt å kjøpe også.

Skrevet

Jeg liker veldig godt å handle, alt fra bøker til mat, spesielt klær. ikke så begeistra for å handle sko, bare hvis et er sko jeg har veldig lyst på.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg elsker bokhandler.

Har et nøytralt forhold til de fleste butikker, men får helt klaus i parfymerier og hos gullsmeder. Sånne butikker unngår jeg helst.

Skrevet

Glad i å handle klær, sko, mat, dingledangler, og elsker å vimse rundt på loppemarkeder i timesvis. Ikea og dyrebutikker er også stas.

Ordentlige bokhandler finner jeg aldri frem i, så kjøper bøker enten brukt eller bestiller fra amazon.

Elkjøp, Expert og lignende har jeg ALDRI opplevd å bli tilbudt hjelp i, så dit er jeg nødt til å dra med meg en mannsperson for å få hjelp.. Og da blir det alltid til at de tar seg av hele handlinga. Ikke noen stor shoppingopplevelse for meg, med andre ord.

Parfymerier har jeg enda til gode å sette mine bein i her i landet, har vært innom noen få taxfree-parfymerier på flyplasser, og er den stolte eier av en stk parfymeflaske. Blir helt dårlig i hodet av lukten der, og damene i dem skremmer omtrent livet av meg..

"Store seriøse" butikker som møbelbutikker, bilforetninger, kjøkkenutstyrbutikker er også skumle.. Og å kjøpe noe på et norsk vinmonopol har jeg også ugjort (er 22, og ikke avholds..)

Skrevet

Er det noe jeg holder meg langt unna, så er det musikkbutikker. Grøss....jeg kan ikke fordra det, og holder meg lengst unna hvis mulig.

Sko er også hat- shoppeobjekt. Joda, jeg liker å ha masse sko å velge mellom...ha et par nye sko på beina, men å finne dem? Det er verre!

Derimot stortrives jeg i parfymerier og bokhandler. Matbutikker er også helt greit- og klesbutikker dersom jeg har dagen.

Skrevet

-hater å kjøpe bukser! sikkert fordi jeg er så kresen...

-trives heller ikke på parfymerier der damene er kjempestriglete

-elsker stoore matbutikker med stort utvalg

nå høres jeg ut som en tjukk dame som aldri pynter seg :hoho:

m

Skrevet

elsker å shoppe det meste egentlig :hjerter2: er shoppoholiker,he he....foruten bildeler...det er såå gørr

Gjest Anonymous
Skrevet
elsker å shoppe det meste egentlig :hjerter2:

Slenger meg på denne, jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...