AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #1 Skrevet 7. februar 2016 Han bor nesten 3 timer unna. Men inviterte meg på middag å vin hjemme hos seg. Så allerede der betyr det at jeg må sove over. Er betatt av han på mange måter. Men dette blir første møtet. Lurer så på hva jeg skal kle meg i, hvor lenge bør jeg bli der, må jeg ta med meg noe? Hva må jeg forberede. Gode råd takk Anonymkode: a66e4...1ad
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #2 Skrevet 7. februar 2016 Personlig ville jeg ikke invitert en dame til hjemmedate første gang, sannsynligvis heller ikke 2. date, det er noe som i så fall må komme litt etterhvert. Syntes man bør ha litt tid på seg, ta tiden til hjelp for å bygge opp litt spenning og god kontakt først. Noen ganger klaffer absolutt alt og man kan vurdere å gjøre det likevel, men det opplever jeg sjelden hvis jeg er på date. Skulle jeg overnattet hjemme hos ei, så ville jeg nok ordnet meg med alternativ overnatting sånn just in case, evt. noen form for transport hjem, i fall det skulle bli superkleint. Risikoen for det er jo særlig stor på den første daten. Jeg ville tatt med meg et skift ekstra, toalettsaker og sjekket om det går tog/buss/etc. tilbake sent på kvelden i tilfelle. Anonymkode: e279a...e3c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå