Gå til innhold

Skjørt hos osteopat?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg lurte bare på om det blir sett på som upassende å ha på seg skjørt hos osteopat? Han driver å hemser med beina mine for å strekke ut ryggen, og jeg har jo selvfølgelig på meg ugjennomsiktig strømpebukse, så kan jeg ha på meg skjørt? 

Grunnen til at jeg spør er at jeg for tiden hater bukser, og går for tiden bare i kjoler og skjørt.

Endret av Snillekamille
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Et øyeblikk siden, Snillekamille skrev:

Jeg lurte bare på om det blir sett på som upassende å ha på seg skjørt hos osteopat? Han driver å hemser med beina mine for å strekke ut ryggen, og jeg har jo selvfølgelig på meg ugjennomsiktig strømpebukse, så kan jeg ha på meg skjørt? 

Det er vel mer praktisk for begge å ha på en tøyelig joggebukse/ tights.

Kan du ikke bytte klær der, dersom du absolutt vil gå i skjørt til og fra?

Anonymkode: e666a...128

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel mer praktisk for begge å ha på en tøyelig joggebukse/ tights.

Kan du ikke bytte klær der, dersom du absolutt vil gå i skjørt til og fra?

Takk for svar. :) 

Joa, ser jo den, bare irritert over buksene mine fordi jeg har gått ned i vekt og ingen passer :roll:

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Snillekamille skrev:

Takk for svar. :) 

Joa, ser jo den, bare irritert over buksene mine fordi jeg har gått ned i vekt og ingen passer :roll:

Har ingen av trenings- eller joggebuksene dine reguleringsmuligheter med snor el.l.?

I såfall ville jeg kjøpt en anvendelig treningsbukse/ joggebukse/ tights til bruk hos osteopaten og i andre sammenhenger

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har ingen av trenings- eller joggebuksene dine reguleringsmuligheter med snor el.l.?

I såfall ville jeg kjøpt en anvendelig treningsbukse/ joggebukse/ tights til bruk hos osteopaten og i andre sammenhenger

Eier ikke en eneste joggebukse dessverre, blir nok til at jeg drar en tur å finner noe litt mer anvendelig enn det jeg har nå .

• Liker 1
Skrevet

Høres veldig ukomfortabelt ut, og ikke minst vanskelig for osteopaten å undersøke grundig. Ha på deg bokser av noe slag, eventuelt kort treningsthights. 

• Liker 3
Skrevet

Osteopat? Det er jo bare alternativ-svindel. Kom deg til en ekte lege.

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, Snillekamille skrev:

Eier ikke en eneste joggebukse dessverre, blir nok til at jeg drar en tur å finner noe litt mer anvendelig enn det jeg har nå .

Har du en shorts da? Da kunne du jo ha på strømpebukser + shorts under behandlingen, og bytte om til skjørt (til og fra)

• Liker 1
Skrevet

Nok litt upraktisk med skjørt når du skal tøye og bøye der. Så kunne jo tatt av skjørtet og gått i strømpebuksa hvis den ikke er gjennomsiktig. Det er jo i praktisk det samme som en treningstights som jeg ser mange anbefaler her. 

Anonymkode: bc3bf...aae

• Liker 2
Skrevet
Den 7.2.2016 at 23.54, jabx skrev:

Osteopat? Det er jo bare alternativ-svindel. Kom deg til en ekte lege.

Ikke undervurder osteopatyrket. Det var de som hjalp meg med å bli frisk - fra å ligge 1/4 av året i sengen uten sjans til å fungere..

Anonymkode: 6dce1...1b2

Skrevet (endret)

Hei.

Hvis du er komfortabel med det kan du jo ta av skjørtet og gå i en tykk strømpebukse. Men du kunne kanskje ha med en shorts eller sykkelbukse til å ha utenpå.

Endret av Nanja
  • Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke undervurder osteopatyrket. Det var de som hjalp meg med å bli frisk - fra å ligge 1/4 av året i sengen uten sjans til å fungere..

Anonymkode: 6dce1...1b2

Tøys og tull. Osteopati er ren svindel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...