AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #1 Skrevet 7. februar 2016 Det er i mine planer å flytte i løpet av de neste seks måneder, og i den forbindelse har jeg begynt å legge merke til hvor mange ting jeg har opparbeidet meg i nåværende leilighet. Ting og tang som jeg ikke ønsker å dra med meg videre, og som kan være av stiler jeg ikke lenger ønsker å pynte leiligheten (og meg selv) med. Dette er alt fra bilderammer, lysestaker, kopper, høyttallere, Tv, klær, veggklokker, vaser også videre. Jeg syntes det er for galt å kaste alle disse tingene, men samtidig er det en vanvittig stor jobb å selge enkeltgjenstander på nett f.eks. Er det noen her som kan gi meg noen tips om det for eksempel finnes muligheter for å selge "pakker" med ting? Til loppemarkeder? til bruktforhandlere? Eller andre løsninger for å bli kvitt dette, fort? Jeg ønsker i utgangspunktet å få mye solgt, men kan gjerne gi bort restene. Anonymkode: de560...f1b
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #2 Skrevet 7. februar 2016 Arranger et Garasjesalg en lørdag (Om du ikke har garasje: Hagesalg) Annonser dette på flest mulig steder Lykke til! Anonymkode: fc211...7de 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #3 Skrevet 7. februar 2016 Har du plass og mulighet til å arrangere garasjesalg? Anonymkode: e308e...4f0
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #4 Skrevet 7. februar 2016 Loppemarkeder betaler ikke for det de tar i mot, og brukthandlere netaler også minst mulig for det de tar imot. Mange ønsker å få det de henter gratis Anonymkode: fc211...7de 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #5 Skrevet 7. februar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Arranger et Garasjesalg en lørdag (Om du ikke har garasje: Hagesalg) Annonser dette på flest mulig steder Lykke til! Anonymkode: fc211...7de Garasjesalg og hagesalg er kaldt, midt på vinteren. Anonymkode: 902af...37d
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #6 Skrevet 7. februar 2016 Har tenkt på garasjesalg, men jeg bor i en større by. Så det vil isåfall være ute på gaten her vi må stille ut tingene.. Er det noen som har hatt suksess med dette? Har dere noen tips? Noen som kan komme med hva man ca kan regne med å bli kvitt på f.eks en lørdag / søndag? Har selv aldri sett et eneste garasjesalg, faktisk. Anonymkode: de560...f1b
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #7 Skrevet 7. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Garasjesalg og hagesalg er kaldt, midt på vinteren. Anonymkode: 902af...37d Det er nok rukket å bli sommer før jeg flytter, så vi kan nok gjøre dette på vår / sommer. Når tenker du det begynner å bli tålig å ha utesalg? April? Anonymkode: de560...f1b
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #8 Skrevet 7. februar 2016 Evt annonser på Finn, og skriv at du ønsker å selge mest mulig av tingene samlet. Skriv f.eks stk-pris for hver ting, og hva prisen blir om de tar alt samlet, eller skriv kun summen som du vil ha for alt samlet. Har sett slike annonser tidligere Anonymkode: fc211...7de 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #9 Skrevet 7. februar 2016 Evt del opp tingene i flere "pakker" i annonse på Finn, og sett pris for hver pakke: Klær TV Lysestaker/rammer/annen pynt etc Anonymkode: fc211...7de 1
MapleSirup Skrevet 7. februar 2016 #10 Skrevet 7. februar 2016 Du kan også prøve Facebook. Det finnes mange sider der. Kanskje det allerede finnes en for salg i ditt nærmiljø? 1
Pikeliten Skrevet 14. februar 2016 #11 Skrevet 14. februar 2016 Mange byer har markedsdager der privatpersoner kan ha sine bruktsalg på et torg i byen. Kan hende en lokal brukthandler vil ta en tur og plukke ut ting og tang. Hvis du tror folk vil betale for tingene dine, så er jo dette mulige løsninger. Hvis ikke hadde jeg bare gitt bort alt jeg ikke ville ha lenger til et eller flere loppemarkeder
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #12 Skrevet 15. februar 2016 Sjekk om det finnes en kjøp-salg gruppe å facebook for din by/ditt område, antakelig er det flere. I den lokale her ser det ut som sånne pakker med ting er mindre populære, folk har liksom nok ting selv og ikke så lystne på å kjøpe en pakke med ting de ikke har bruk for om de faller for enkelt ting i den. Anonymkode: 744c7...e5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå