AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #1 Skrevet 7. februar 2016 Ja, jeg har så lyst til å slå til det motbydelige trynet hans at jeg har ikke ord!!! Vet ikke om han kjenner meg igjen, men jeg kjente igjen han med en gang jeg så han. Føltes ut som magen min vrengte seg innvendig før jeg kjente et sinne rase gjennom kroppen. Hva ville dere gjort? Anonymkode: 3caf4...df5 3
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #3 Skrevet 7. februar 2016 jeg ville gjort det de kaller på engelsk "take the high road" Gjort er gjort, fordtiden er bak dere og dere er nå voksne. Anonymkode: 4f1a6...044 9
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #4 Skrevet 7. februar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg ville gjort det de kaller på engelsk "take the high road" Gjort er gjort, fordtiden er bak dere og dere er nå voksne. Anonymkode: 4f1a6...044 Vet du hva. Det han sa til meg har brent seg fast i tankene mine. Jeg var Itilegg alvorlig syk på ungdomsskolen noe som jeg mener gjør det enda styggere. Jeg bryr meg ikke om hvor lang tiden som har gått. Anonymkode: 3caf4...df5 5
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #5 Skrevet 7. februar 2016 Få ut frustrasjonen hvis du tørr. Anonymkode: f1250...729 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #6 Skrevet 7. februar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Få ut frustrasjonen hvis du tørr. Anonymkode: f1250...729 Ja, det skal jeg jammen tørre! Skal selvfølgelig ikke slå til han, men fader heller. Han skal få høre det. Anonymkode: 3caf4...df5 10
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #7 Skrevet 7. februar 2016 Så irriterende. Gjør som du vil. Men det verstebfor en mobber er jo å se at den andre har gått videre. Har selv tidligere mobbere som bor i samme by som meg. Føler liksom jeg har førsteretten til å være her Anonymkode: 9e789...085 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #8 Skrevet 8. februar 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Så irriterende. Gjør som du vil. Men det verstebfor en mobber er jo å se at den andre har gått videre. Har selv tidligere mobbere som bor i samme by som meg. Føler liksom jeg har førsteretten til å være her Anonymkode: 9e789...085 Ja.. Jeg ble alvorlig syk med ME på ungdomsskolen.. Da jeg i 10.klasse begynte så smått å klare å komme til de siste timene på dagen, var han så slem mot meg. Sa ting som "fy faen, du er så ekkel!". Jeg bryr meg ikke om at det har gått noen år. Tenk å oppføre seg sånn mot en som er alvorlig syk når vedkommende endelig klarer å møtte opp bittelitt. Det er så stygt. Jeg har egentlig ikek ord for hvor vondt det gjorde.. Anonymkode: 3caf4...df5 3
Gjest Spiderman Skrevet 8. februar 2016 #9 Skrevet 8. februar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja.. Jeg ble alvorlig syk med ME på ungdomsskolen.. Da jeg i 10.klasse begynte så smått å klare å komme til de siste timene på dagen, var han så slem mot meg. Sa ting som "fy faen, du er så ekkel!". Jeg bryr meg ikke om at det har gått noen år. Tenk å oppføre seg sånn mot en som er alvorlig syk når vedkommende endelig klarer å møtte opp bittelitt. Det er så stygt. Jeg har egentlig ikek ord for hvor vondt det gjorde.. Anonymkode: 3caf4...df5 Hvor gammel er du?
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #10 Skrevet 8. februar 2016 Ikke prat med mobberen. Ignorer og behandle han som luft. Vil du hevne deg må du gjøre du gjøre noe som gjør livet surt for han, men samtidig ikke avsløre at det er deg. Anonymkode: ecef5...882 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #11 Skrevet 8. februar 2016 31 minutter siden, Plaskebrus skrev: Hvor gammel er du? 21år. Anonymkode: 3caf4...df5
Gjest Spiderman Skrevet 8. februar 2016 #12 Skrevet 8. februar 2016 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: 21år. Anonymkode: 3caf4...df5 Det er greit være bitter på folk som har plaget deg i en viss periode. Uansett så burde komme dit hvor du jobber deg gjennom det og går videre med livet ditt. Kjipt at mennesker bærer nag og stresser seg selv opp for mennesker som egentlig er irrelevant for dem når alt kommer til alt.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #13 Skrevet 8. februar 2016 4 minutter siden, Plaskebrus skrev: Det er greit være bitter på folk som har plaget deg i en viss periode. Uansett så burde komme dit hvor du jobber deg gjennom det og går videre med livet ditt. Kjipt at mennesker bærer nag og stresser seg selv opp for mennesker som egentlig er irrelevant for dem når alt kommer til alt. Jeg ser den, men jeg mener fremdeles jeg er i min fulle rett til å kjefte han huden full hvis jeg vil det. Ingenting kommer til å stoppe meg om jeg møter på han ansikt til ansikt på gaten. Anonymkode: 3caf4...df5 1
Gjest Marsmallow Skrevet 8. februar 2016 #14 Skrevet 8. februar 2016 Kanskje han hadde det veldig vanskelig hjemme? Hva får du ut av å gjenoppleve smerten nå? Mest sannsynlig uttrykte han bare smerte den gang .kom deg videre.
Summers Skrevet 8. februar 2016 #15 Skrevet 8. februar 2016 9 minutter siden, Marsmallow skrev: Kanskje han hadde det veldig vanskelig hjemme? Hva får du ut av å gjenoppleve smerten nå? Mest sannsynlig uttrykte han bare smerte den gang .kom deg videre. Ikke noe fan av å gjøre mobberne til ofre. 21
Gjest Marsmallow Skrevet 8. februar 2016 #16 Skrevet 8. februar 2016 6 minutter siden, Summers skrev: Ikke noe fan av å gjøre mobberne til ofre. Neivel. Vit da at også mobbere er offere til en viss grad
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #17 Skrevet 8. februar 2016 10 minutter siden, Marsmallow skrev: Kanskje han hadde det veldig vanskelig hjemme? Hva får du ut av å gjenoppleve smerten nå? Mest sannsynlig uttrykte han bare smerte den gang .kom deg videre. Også? Det er ingen unnskyldning for å mobbe andre. Jeg får ut aggresjonen jeg kjente kom tilbake da jeg så han, og det koster meg ikke en kalori å konfrontere han. Jeg har ikke tenkt til å la være for å skåne mobberen. Anonymkode: 3caf4...df5 7
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #18 Skrevet 8. februar 2016 6 minutter siden, Marsmallow skrev: Neivel. Vit da at også mobbere er offere til en viss grad Nei, det stemmer faktisk ikke alltid. Uansett er det ingen unnskyldning for å mobbe andre. Anonymkode: 3caf4...df5 14
Gjest Bond Skrevet 8. februar 2016 #19 Skrevet 8. februar 2016 Tråden ryddet for oppfordringer til voldshandlinger. Bond, forumansvarlig
Cocogirl Skrevet 8. februar 2016 #20 Skrevet 8. februar 2016 Begyn å tren og få ut smertet som påfører når du ser han ut i gata, MEN ikke snakk eller gi han noe form for oppmerksomhet ;) 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå