Gå til innhold

Hjertesorg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så har jeg havnet i denne situasjonen. Den kjipe situasjonen hvor den du har falt for ikke ser ut til å like deg tilbake, eller enda verre, du vet ikke om han liker deg tilbake eller om han bare er høflig, men siden han ikke tar initiativ så er han høyst sannsynlig ikke interessert. For meg finnes det bare en mann, og det er denne mannen. Jeg bryr meg ikke lenger om noen andre, og får jeg ikke ham, er jeg bare ikke interessert i noen andre. Jeg er redd at det ikke vil bli oss, det får tårene mine til å renne... Føler jeg lever i et mareritt som ikke vil ta noen ende. Denne mannen aner ikke at han gir meg den beste følelsen når alt virker OK, og han får meg til å ville rive av meg håret og legge på meg på gulvet for å grine.... 

Anonymkode: abff3...904

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går over. Hvis du tar initiativ selv og får avslag blir det lettere å gå videre etterpå.

Anonymkode: a9f5c...8f2

Skrevet

Det hår over. Kjærlighet til en som ikke viser det tilbake vil forsvinne. Det føles helt umulig for deg nå å kunne elske noen andre, men det er ikke tilfelle. Det kommer en dag hvor du vil være over han. Det kan ta tid, men for hver dag blir det lettere. 

Anonymkode: b7ed4...3c1

• Liker 1
Skrevet

Det finnes mange menn og du vil forelske deg igjen. En dag vil du også lure på hvorfor du i det hele tatt ble forelska i han. 

Anonymkode: a7969...a7d

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor sier du det ikke til han? 

Anonymkode: 0ae52...b59

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...