AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #1 Skrevet 7. februar 2016 Begynner å bli lei av å se på filmskapet mitt som bare står der og ser stygt ut. Vurderer å ta en stor opprydning og selge alt jeg aldri kommer til å se på igjen, på Finn. Det jeg lurer på er om noen vet sånn ca. hva som er en ok pris å ta for filmer og serier på DVD? Jeg ønsker ikke egentlig å tjene noe penger på dette - vil egentlig bare få det ut. Men hvis jeg kan forvente f. eks 50 kr for en sesong av noe trenger jeg jo ikke nøye meg med 15 kr heller. Så hva er egentlig ok stykkpris å be om for filmer, og serier på DVD på Finn? Anonymkode: 57ce7...f67
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #2 Skrevet 7. februar 2016 Sjekk orginalprisen og ta halvparten eventuelt 100,- per sesong, og 50,- per film. Se hva andre på Finn legger det ut spm. Finn pleier og å gi forslag basert på hva andre har lagt ut samme for. Anonymkode: c0c1f...9d8
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #3 Skrevet 7. februar 2016 Du skal være ekstremt glad om du får halv pris. Jeg ville vært glad for 10 kr plata. Anonymkode: 262ae...5ff 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #4 Skrevet 7. februar 2016 På bruktbutikken jeg ofte er innom tar de 10 kr pr DVD. Og de har MANGE! Anonymkode: 1e4b8...449
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #5 Skrevet 7. februar 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Sjekk orginalprisen og ta halvparten eventuelt 100,- per sesong, og 50,- per film. Se hva andre på Finn legger det ut spm. Finn pleier og å gi forslag basert på hva andre har lagt ut samme for. Anonymkode: c0c1f...9d8 Da tror jeg nok jeg skal sitte med samlingen leeenge før noe blir solgt. Tror kanskje de andre forslagene er mer realistiske. Er mer i tvil på hva det er OK å ta for en sesong av en tv-serie eller en samleboks av en tv-serie.. 50,- for en sesong som vanligvis koster 3-500? Anonymkode: 57ce7...f67 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #6 Skrevet 7. februar 2016 Jobber på gjenvinningsstasjon og vi får inn mengder med DVD og bluraysamlinger. Og cder... ville ikke regnet med å få så mye for dem. Anonymkode: 7b4c8...506 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #7 Skrevet 8. februar 2016 Tror heller ikke du får stort for dem. Man kjøper ikke filmer og serier i dag når man har Netflix, HBO etc Anonymkode: daf87...826
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #8 Skrevet 8. februar 2016 Du må i såfall være rask hvis du i det hele tatt skal bli kvitt de uten å bruke fyllingen. Anonymkode: 982d0...b3c
Labyrint Skrevet 8. februar 2016 #9 Skrevet 8. februar 2016 Tror du kan legge de under gis bort på finn... jeg har lagt ut hundrevis av bøker og DVDer siste året, pga flytting til mindre bolig. Det var vanskelig nok å få gitt de bort.... Tok sin tid før jeg var kvitt de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå