AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #21 Del Skrevet 7. februar 2016 Hun bruker kanskje rå hvitløk som "medisin"? Er lov å si ifra om slikt hvis leiligheten stinker.. Anonymkode: 4daad...209 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #22 Del Skrevet 7. februar 2016 Trodde nordmenn sluttet å reagere på hvitløkslukt rundt 1990... Anonymkode: 7b380...d5c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 7. februar 2016 #23 Del Skrevet 7. februar 2016 Kan du ikke tipse henne om å fjerne spirene i hvitløken før bruk, det skal visst fjerne den verste lukta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uhørt Skrevet 7. februar 2016 #24 Del Skrevet 7. februar 2016 (endret) 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trodde nordmenn sluttet å reagere på hvitløkslukt rundt 1990... Anonymkode: 7b380...d5c Nei vi gjør ikke det. Så vis litt hensyn til andre mennesker der du kokkelerer med det du har handlet inn fra Orient Importsjappa på hjørnet. Endret 7. februar 2016 av Uhørt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Egiett Skrevet 7. februar 2016 #25 Del Skrevet 7. februar 2016 Jeg ville sagt pent ifra. Eller, det er ikke sikkert jeg hadde gjort det. Men jeg hadde i alle fall satt pris på om noen sa fra dersom det var meg. Du er neppe den eneste som legger merke til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cambria Skrevet 7. februar 2016 #26 Del Skrevet 7. februar 2016 Hvorfor kan du ikke si ifra da? Jeg vil si det er merkelig om hun skal bli sur for det så lenge du sier ifra på en pen og forsiktig måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne87Rogaland Skrevet 7. februar 2016 #27 Del Skrevet 7. februar 2016 21 minutter siden, Uhørt skrev: Nei vi gjør ikke det. Så vis litt hensyn til andre mennesker der du kokkelerer med det du har handlet inn fra Orient Importsjappa på hjørnet. Haha, hvitløk har de jo på ALLE norske matbutikker. Og sykt mange nordmenn elsker hvitløk, meg inkludert. I tillegg er deg snakk om en norsk leietaker i hovedinnlegget. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uhørt Skrevet 7. februar 2016 #28 Del Skrevet 7. februar 2016 (endret) Godt mulig du kjører så hardt på hvitløkmiddag at det stinker ned kåken, men velger å tro at det tilhører skjeldenheten når det gjelder Kari Nordmann. Endret 7. februar 2016 av Uhørt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 8. februar 2016 #29 Del Skrevet 8. februar 2016 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jeg som er hovedleier, hun skal bare bli boende her i noen måneder. Anonymkode: 13ded...b93 Da forstår jeg ikke hvorfor du klager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #30 Del Skrevet 8. februar 2016 6 minutter siden, O.G. skrev: Da forstår jeg ikke hvorfor du klager. Nei, nå spurte jeg ikke om du forstår meg heller. Siden vi er to helt forskjellige individer, har vi kanskje også to helt ulike meninger, ønsker, følelser, redsler og tanker. Det at vi er to ulike individer kan ofte bety at vi har forskjellig forhold til ting her i livet, kanskje jeg ikke tåler noe du kan leve fint med, og kanskje du ikke tåler noe jeg kan leve helt fint med. Det er slik mennesket er, vi er alle FORSKJELLIGE.. Anonymkode: 13ded...b93 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #31 Del Skrevet 8. februar 2016 Hvitløk er jo brukt i omtrent alle oppskrifter, tror nok det er du som er ekstra følsom eller lite vandt med det. Du må nok bare klype igjen nesa, til leieforholdet går over. Anonymkode: fec28...4d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå