Gå til innhold

Romvenninna mi STINKER hvitløk konstant!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun bruker kanskje rå hvitløk som "medisin"? Er lov å si ifra om slikt hvis leiligheten stinker..

Anonymkode: 4daad...209

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trodde nordmenn sluttet å reagere på hvitløkslukt rundt 1990... 

Anonymkode: 7b380...d5c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke tipse henne om å fjerne spirene i hvitløken før bruk, det skal visst fjerne den verste lukta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trodde nordmenn sluttet å reagere på hvitløkslukt rundt 1990... 

Anonymkode: 7b380...d5c

Nei vi gjør ikke det. Så vis litt hensyn til andre mennesker der du kokkelerer med det du har handlet inn fra Orient Importsjappa på hjørnet.

Endret av Uhørt
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville sagt pent ifra. Eller, det er ikke sikkert jeg hadde gjort det. Men jeg hadde i alle fall satt pris på om noen sa fra dersom det var meg. Du er neppe den eneste som legger merke til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan du ikke si ifra da? Jeg vil si det er merkelig om hun skal bli sur for det så lenge du sier ifra på en pen og forsiktig måte :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, Uhørt skrev:

Nei vi gjør ikke det. Så vis litt hensyn til andre mennesker der du kokkelerer med det du har handlet inn fra Orient Importsjappa på hjørnet.

Haha, hvitløk har de jo på ALLE norske matbutikker. Og sykt mange nordmenn elsker hvitløk, meg inkludert. I tillegg er deg snakk om en norsk leietaker i hovedinnlegget. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt mulig du kjører så hardt på hvitløkmiddag at det stinker ned kåken, men velger å tro at det tilhører skjeldenheten når det gjelder Kari Nordmann.

Endret av Uhørt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jeg som er hovedleier, hun skal bare bli boende her i noen måneder. 

Anonymkode: 13ded...b93

Da forstår jeg ikke hvorfor du klager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, O.G. skrev:

Da forstår jeg ikke hvorfor du klager.

Nei, nå spurte jeg ikke om du forstår meg heller. Siden vi er to helt forskjellige individer, har vi kanskje også to helt ulike meninger, ønsker, følelser, redsler og tanker. Det at vi er to ulike individer kan ofte  bety at vi har forskjellig forhold til ting her i livet, kanskje jeg ikke tåler noe du kan leve fint med, og kanskje du ikke tåler noe jeg kan leve helt fint med. Det er slik mennesket er, vi er alle FORSKJELLIGE.. 

Anonymkode: 13ded...b93

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitløk er jo brukt i omtrent alle oppskrifter,  tror nok det er du som er ekstra følsom eller lite vandt med det. Du må nok bare klype igjen nesa, til leieforholdet går over.

Anonymkode: fec28...4d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...