AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #1 Del Skrevet 7. februar 2016 Jeg blir gal! Hun stinker så grusomt hvitløk, at det nå stinker i hele leiligheten. Det oser hvitløsstank ut av soverommet hennes og inn i gangen, kjøkkenet, badet og stua. Dette har nå foregått over lengre tid. Det første som slår meg i det jeg kommer inn døra er hvitløkstank. Det første som slår meg i det jeg står opp er hvitløkstank. Det eneste som hjelper litt er å ha vinduene på vidt gap, men da blir det også veldig kaldt. Vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til det, det er jo ikke akkurat noe jeg kan ta opp med henne. Hjelp meg! Anonymkode: 13ded...b93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #2 Del Skrevet 7. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir gal! Hun stinker så grusomt hvitløk, at det nå stinker i hele leiligheten. Det oser hvitløsstank ut av soverommet hennes og inn i gangen, kjøkkenet, badet og stua. Dette har nå foregått over lengre tid. Det første som slår meg i det jeg kommer inn døra er hvitløkstank. Det første som slår meg i det jeg står opp er hvitløkstank. Det eneste som hjelper litt er å ha vinduene på vidt gap, men da blir det også veldig kaldt. Vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til det, det er jo ikke akkurat noe jeg kan ta opp med henne. Hjelp meg! Anonymkode: 13ded...b93 Planlegg flytting, og å i fremtiden bo med noen som har ca samme matvaner som deg. Anonymkode: 35614...5fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #3 Del Skrevet 7. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Planlegg flytting, og å i fremtiden bo med noen som har ca samme matvaner som deg. Anonymkode: 35614...5fb Det er jeg som er hovedleier, hun skal bare bli boende her i noen måneder. Anonymkode: 13ded...b93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady Mondegreen Skrevet 7. februar 2016 #4 Del Skrevet 7. februar 2016 Det må kunne gå an å ta opp med henne på en hyggelig måte at du synes hvitløkslukten er litt overveldende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #5 Del Skrevet 7. februar 2016 "Tror du at du kunne brukt litt mindre hvitløk i maten, det lukter litt stramt i leiligheten noen ganger" Anonymkode: 31bab...f36 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #6 Del Skrevet 7. februar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jeg som er hovedleier, hun skal bare bli boende her i noen måneder. Anonymkode: 13ded...b93 Ok. Sørg for intervju angående bl.a. hvitløk før du tar inn neste leietager Anonymkode: 35614...5fb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 7. februar 2016 #7 Del Skrevet 7. februar 2016 Du bør begynne å spise masse hvitløk selv, da merker du det ikke like mye. If you can't beat them join them 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uhørt Skrevet 7. februar 2016 #8 Del Skrevet 7. februar 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir gal! Hun stinker så grusomt hvitløk, at det nå stinker i hele leiligheten. Det første som slår meg i det jeg står opp er hvitløkstank Vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til det, det er jo ikke akkurat noe jeg kan ta opp med henne. Hjelp meg! Anonymkode: 13ded...b93 Deler dere samme bakgrunn? Er jo ingen hemmelighet at det skal bare feks en leilighet hvor det bor noen med hvitløkskultur i en trappeoppgang før resten av de 9 andre leilighetene i den trappeoppgangen må holde pusten når de går i trappene. Så er ikke dette eksempelet ditt Kari Nordmann så er jo dette prisen å betale for å være fordomsfri. Bare å holde ut noen måneder til. Det er jo ikke så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #9 Del Skrevet 7. februar 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir gal! Hun stinker så grusomt hvitløk, at det nå stinker i hele leiligheten. Det oser hvitløsstank ut av soverommet hennes og inn i gangen, kjøkkenet, badet og stua. Dette har nå foregått over lengre tid. Det første som slår meg i det jeg kommer inn døra er hvitløkstank. Det første som slår meg i det jeg står opp er hvitløkstank. Det eneste som hjelper litt er å ha vinduene på vidt gap, men da blir det også veldig kaldt. Vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til det, det er jo ikke akkurat noe jeg kan ta opp med henne. Hjelp meg! Anonymkode: 13ded...b93 Deler dere samme soverom? Hvis ikke heter det ikke romvenninne. "Roomie" stammer fra college-studenter i USA som deler samme rom. Anonymkode: 4f0e5...3aa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #10 Del Skrevet 7. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Deler dere samme soverom? Hvis ikke heter det ikke romvenninne. "Roomie" stammer fra college-studenter i USA som deler samme rom. Anonymkode: 4f0e5...3aa Åja, ok Nei, vi deler ikke samme soverom.. hva heter det da? Anonymkode: 13ded...b93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #11 Del Skrevet 7. februar 2016 6 minutter siden, Uhørt skrev: Deler dere samme bakgrunn? Er jo ingen hemmelighet at det skal bare feks en leilighet hvor det bor noen med hvitløkskultur i en trappeoppgang før resten av de 9 andre leilighetene i den trappeoppgangen må holde pusten når de går i trappene. Så er ikke dette eksempelet ditt Kari Nordmann så er jo dette prisen å betale for å være fordomsfri. Bare å holde ut noen måneder til. Det er jo ikke så lenge. Jo, hun er norsk Anonymkode: 13ded...b93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #12 Del Skrevet 7. februar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åja, ok Nei, vi deler ikke samme soverom.. hva heter det da? Anonymkode: 13ded...b93 Samboer i bokollektiv? Samleier i 2.roms leillighet? Anonymkode: 35614...5fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #13 Del Skrevet 7. februar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Samboer i bokollektiv? Samleier i 2.roms leillighet? Medleier må være bedre Anonymkode: 35614...5fb Anonymkode: 35614...5fb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #14 Del Skrevet 7. februar 2016 Hun er din leietager, dersom du eier og hun leier Anonymkode: 35614...5fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uhørt Skrevet 7. februar 2016 #15 Del Skrevet 7. februar 2016 (endret) Kari Hvitløk ja den var ugrei. Men du får dra en hvitløksløgn for neste leietaker om at du ikke tåler hvitløk/ sterke matlukter. Endret 7. februar 2016 av Uhørt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #16 Del Skrevet 7. februar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samboer i bokollektiv? Samleier i 2.roms leillighet? Anonymkode: 35614...5fb Ja, tenkte først å bruke samboer, men trodde da at det kom til å bli feiltolket til at personen er kjæresten min. Anonymkode: 13ded...b93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #17 Del Skrevet 7. februar 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, tenkte først å bruke samboer, men trodde da at det kom til å bli feiltolket til at personen er kjæresten min. Anonymkode: 13ded...b93 Enig med deg. Leietaker er det ordet jeg ville brukt Anonymkode: 35614...5fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvist Skrevet 7. februar 2016 #18 Del Skrevet 7. februar 2016 Om det kun gjelder hvitløk ville jeg tatt det opp (ble det litt mye hvitløk i går eller? På en ertende måte...). Har fått den selv innimellom, etter at jeg har spist Tzatziki. Hun er sannsynligvis ikke klar over det selv. Personlig hygiene er verre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #19 Del Skrevet 7. februar 2016 Skjønner deg godt jeg TS. Hvitløksstinkende mennesker er grusomt. Du kan jo spørre om hun har spist hvitløk en dag, og kanskje ymte innpå at du ikke tåler denne lukten så godt... Anonymkode: 49e39...977 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The Lost Dreamer Skrevet 7. februar 2016 #20 Del Skrevet 7. februar 2016 Si du merker at det lukter litt for mye hvitløk og at du ikke tåler det så veldig godt. Ellers kan du si det lukter litt mye hvitløk i en stund og om hun også har merka det. Da tar hun kanskje hintet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå