Gå til innhold

Fastelavn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Feirer dere fastelavn i dag? Hvis ja, på hvilken måte? 

Og... Vet du at det heter fastelavn, ikke fastelavEn som de aller fleste butikker reklamerer for? ;) 

Anonymkode: a077c...df7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg feirer ikke kristne høytider.

Anonymkode: cee0d...d76

Skrevet

Jepp, skal fråtse boller med krem:bolledeig:

Vet og at det egentlig heter fastelavn, men forstår hva dem mener læll, så da får bare butikkene bare være dummere enn meg:icon_lol:

Skrevet

Feirer ikke som i kristen sammenheng, men bruker det som en dag med familien samlet til middag og fastelavensboller :) 

Anonymkode: 2edd7...605

Skrevet

I tradisjon tro blir det fastelavnsboller i dag. Er ikke kristen, men tradisjonene følger vi allikevel. :)

Mvh Yvonne :heiajente: 

Skrevet

Det blir boller etter middag ja =) Og middag blir sen da folk har vært i Kollen i dag.

Skrevet

Og plutselig, pga litt skriverier i diverse medier, ble alle opplyste og skjønte at det het fastelavn, og ikke fastelaven.

Jeg kommer nå til å fortsette kalle det det siste. Koste meg med fastelavensboller i går, og skal kose meg med fastelavensboller i dag! :D

Anonymkode: d69af...1a9

Skrevet

Vi bruker vanligvis bake boller som vi har krem og syltetøy inni o.l men i år hadde vi ikke råd. Ellers feirer vi ikke noe mer enn som så :)

Skrevet

Nei feirer ikke.
Hadde kanskje vært annerledes om jeg hadde hatt barn :) 
Jeg spiser ikke boller x)

Skrevet

Vi pleier å feire ja! Feiret ikke i fjor siden jeg var i Colombia, så i år blir første året etter jeg flyttet hjemmefra. Tradisjonen tro har jeg bakt boller og skal koke kakao, begge deler serveres med krem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...