Gå til innhold

Titte på andres pupper i dusjen?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym nå

Hei

Trener på SATS og er litt sjokkert over hvor vanlig det er blitt at man blir "målt opp og ned" i dusjen av andre kvinner.

Opplever stadig at andre jenter stirrer skamløst på mine bryster eller mellom beina.

Andre som opplevd lignende?

Trodde dette var noe som var forbeholdt herre-dusjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oh get real! :roll:

Jenter er jenter verst og det fins da ikke noen som er så opptatt av hvordan de selv ser ut i forhold til "de andre" som oss...

Klart vi måler hverandre opp og ned!

Har blitt "utsatt" for det sjøl, men nistirring mot noen av mine edlere deler har jeg nok ikke opplevd.

Du er ikke litt paranoid nå da..? :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør i hvertfall ikke jeg.Driter i åssen andre ser ut,går i dusjen,dusjer,og ferdig med det.Har ikke tid til å glane på andres pupper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nistirrer da heller ikke på andres pupper, men jeg er så frekk at jeg vil påstå at den som sier hun ikke legger merke til hvordan de andre ser ut i garderoben (og tenker: "hun hadde jammen flat mage", "skulle ønske jeg var så slank" osv) den juger! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nistirrer da heller ikke på andres pupper' date=' men jeg er så frekk at jeg vil påstå at den som sier hun ikke legger merke til hvordan de andre ser ut i garderoben (og tenker: "hun hadde jammen flat mage", "skulle ønske jeg var så slank" osv) den juger! :ler:[/quote']

må her litt flaut innrømme jeg er enig m du her ja. Vurderer stor/liten/tykk/tynn/pen/mindre pen/osv enten man vil eller ikke..... :oops: :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må innrømme at jeg ser litt ja... Men det har jeg alltid gjort, helt siden jeg var lita jente! Syntes det var spennende med bryster jeg, og det synes jeg vel forsåvidt ennå. :wink:

Nistirrer ikke akkurat, men legger jo merke til andre i dusjen ellers måtte man jo omtrent gått med skylapper på... :roll:

Er nok noe i det at man måler seg selv mot andre, og tenker at skulle ønske man selv også så slik ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg kikker og på andre jenter i dusjen.. Så diskret som mulig naturligvis, men det er jo helt naturlig.. Og ikke til å unngå... Det er dog ikke så ofte jeg er i dusjen sammen med andre jenter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoreSky
Det gjør i hvertfall ikke jeg.Driter i åssen andre ser ut' date=går i dusjen,dusjer,og ferdig med det.Har ikke tid til å glane på andres pupper

..også er jeg så opptatt av å blir fort ferdig så ikke ANDRE skal glane på meg!

Men der jeg trener står ingen å glaner og vurderer andre opp og ned. DA hadde jeg ikke dusjet der iaf!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det er litt fasinerende og se på folks kropper. Det finnes så mange varianter...

Piglet

Enig med Piglet! Jeg er også fryktelig nysgjerrig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det er helt naturlig dette, jeg. vi sammenlikner oss jo med andre mennesker på stort sett alle andre områder i livet, så jeg kan ikke tro at det som trådstarter beskriver er "unormalt". Tror ikke vi trenger å tillegge det noen dypere mening: er det ikke bare slik vi mennesker er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Ja jeg kikker iallefall! Ikke nistirrer mellom beina på jenter, men du kikker jo ubevisst på all slags deler på jentene. Pupper, rumper, hva slags "frisyre" de har...

Er vel bare sånn vi er, tror jeg. Man ser jo ikke mennesker nakne så ofte, så når man først er i samme rom som dem med klærne av er det vel helt naturlig å snike til seg en titt på hvordan folk egentlig ser ut uten bh og hold-in strømpebukser!!

Men stirrer man er det jo litt ubehagelig. Vil heller kalle det å "scanne" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er umulig å ikke se noen i dusjen. Ellers ville man være nødt til å gå med bind for øynene. Jeg har ofte opplevd selv at andre sveiper blikket opp og ned på meg - og det er også grunnen til at jeg er spesielt fort ute av garderoben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...