Ingermor Skrevet 7. februar 2016 #1 Skrevet 7. februar 2016 Hei. Jeg er ny registrert her, fikk tips om at dere som er medlemmer her kanskje kan hjelpe meg:-) Jeg har arvet servise fra farfar, da han døde. Det er ikke komplett, og lurer på om noen vet hvilket servise det er, og hvor man kan få tak i flere "deler". Legger ved bilder her
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #2 Skrevet 7. februar 2016 Som stempelet sier er det et servise fra den tsjekkoslovakiske produsenten Pirkenhammer. Mønsteret ser ut til å ha nr. 16891, men lages ikke lenger. Du kan kanskje være heldig og finne deler på nett, eller i bruktbutikker, men jeg tror nok det kan kreve litt innsats. Anonymkode: d6254...73b 1
Frida Skrevet 7. februar 2016 #3 Skrevet 7. februar 2016 Jeg vet at noen har funnet deler til servise via Facebook, mulig det er en kjøp/salggruppe du kan prøve hvis du har Facebook?
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #4 Skrevet 7. februar 2016 Det finnes en Facebook-gruppe som heter Deler og kuverter av serviser kjøp og salg. Spør der. Anonymkode: 5f600...988
Ingermor Skrevet 8. februar 2016 Forfatter #5 Skrevet 8. februar 2016 Tusen takk for tilbakemelding:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå