Gå til innhold

Date en fyr som støtter Donald Trump?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på date i går kveld. Har chattet litt med fyren og han har virket lovende, i 30-årene og med alt på stell jobbmessig og privat. Men ble litt betenkt i går da vi møttes.. I løpet av samtalen kom det fram at han håper Donald Trump vinner presidentvalget i USA, at han støtter hans meninger og synes han er en bra kandidat. Generelt virket denne fyren veldig opptatt av økonomi og investeringer, og sa blant annet at "Norge er et latterlig sosialistland".. 

Ble som sagt litt tatt på senga, usikker på hva jeg skal tenke om dette. Synes jo det høres litt ekstremt ut.. Samtidig var daten veldig OK totalt sett, han var superhøflig, ga komplimenter og var gentleman hele veien. 

Hva ville dere tenkt om en date som støttet Donald Trump??

Anonymkode: 1efde...646

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde jeg ikke klart. 

Anonymkode: 85866...182

• Liker 18
Skrevet

Det hadde ikke blitt en date nr 2 for å si det sånn.. 

• Liker 15
Skrevet

Ingenting er mer komisk en nordmenn som tror at de sine meninger om hvem som skal bli president i USA betyr noe.

En dag må Norge få det inn over seg at USA og Amerikanere bryr seg ikke hva vi tenker om dem.

Anonymkode: 32eac...00f

• Liker 8
Skrevet

Tror ikke jeg hadde kommet til å trives i selskap med en mann som har slike meninger, så der hadde det nok ikke blitt en date nr. 2 nei!

• Liker 10
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingenting er mer komisk en nordmenn som tror at de sine meninger om hvem som skal bli president i USA betyr noe.

En dag må Norge få det inn over seg at USA og Amerikanere bryr seg ikke hva vi tenker om dem.

Og det er det tråden handler om, mener du?

Anonymkode: 85866...182

• Liker 16
Skrevet

Trump er en vits så en som støtter ham må også være det.

Anonymkode: a2889...b38

• Liker 12
Skrevet

Jeg tror ikke det hadde stoppet meg. Ikke fordi jeg støtter Donald Trump selv, men fordi jeg mener at folk skal få lov til å ha sine egne politiske meninger. Jeg mener derimot om politikk er et så ømfintlig tema at en ikke tåler at andre har egne meninger, bør en skygge unna det temaet. 

Anonymkode: 49ca7...208

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var på date i går kveld. Har chattet litt med fyren og han har virket lovende, i 30-årene og med alt på stell jobbmessig og privat. Men ble litt betenkt i går da vi møttes.. I løpet av samtalen kom det fram at han håper Donald Trump vinner presidentvalget i USA, at han støtter hans meninger og synes han er en bra kandidat. Generelt virket denne fyren veldig opptatt av økonomi og investeringer, og sa blant annet at "Norge er et latterlig sosialistland".. 

Ble som sagt litt tatt på senga, usikker på hva jeg skal tenke om dette. Synes jo det høres litt ekstremt ut.. Samtidig var daten veldig OK totalt sett, han var superhøflig, ga komplimenter og var gentleman hele veien. 

Det hadde aldri blitt noe mer etter han hadde sagt det. Tviler på jeg hadde likt han uansett.

Og dette har da ingenting med om USA bryr seg om hva vi syns, men om hvilke mennesker man vil ha rundt seg. 

• Liker 5
Skrevet

Next!!

En person som støtter en med et så kynisk syn på menneskeheten kan umulig ha empati for meg heller. Når penger og makt er viktigst, så er det en alt for grunn person. 

Anonymkode: 97e93...5dd

• Liker 12
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slike utsagn er så latterlige. Det er da helt legitimt å ha en mening om noe selv om det ikke har en direkte innvirkning. Kjære vene. Du er vel en sånn en som ikke har en mening om noe og bare nikker til alt. Hva med å se lenger enn din egen nesetipp? Tror du samarbeid mellom to land opprettholdes i like stor grad dersom det ene landet har en politikk majoriteten av befolkningen til det andre landet misliker og ikke ønsker å samarbeide med? 

Uansett hvor mye eller lite påvirkning ens egne meninger har betyr de noe. Det betyr noe for en selv. Det betyr også noe for andre medmennesker. Det viser jo denne tråden soleklart. Alle som har skrevet denne i tråden hadde ikke involvert seg med denne mannen. 

Anonymkode: 02527...e61

• Liker 4
Skrevet

Er dere virkelig så selvhøytidelige at dere dumper en person som ellers har alt annet på stell på bakgrunn av hvilken presidentkandidat han støtter i et land han ikke engang bor i?

women.jpg.be7338195d61b988fc31cc42d47769

Anonymkode: 9fd0f...7af

• Liker 5
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Er dere virkelig så selvhøytidelige at dere dumper en person som ellers har alt annet på stell på bakgrunn av hvilken presidentkandidat han støtter i et land han ikke engang bor i?

women.jpg.be7338195d61b988fc31cc42d47769

Det viser jo hva slags meninger, verdier og holdninger han har. Klarer du ikke å resonnere deg frem til det? Tror du ikke hvilken kandidat man støtter er litt mer gjennomtenkt enn dette innlegget du har skrevet? Det nytter ikke å ha "alt på stell" om man er en komplett idiot. 

Anonymkode: 02527...e61

• Liker 16
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sier jo endel om verdigrunnlaget til personen da. Noe som er ganske viktig for hvordan man kan fungere sammen imo. Hadde jo vært dumpegrunn nok, selv for en mann, å dumpe en Hitler-sympatisør. Og han var jo en gang en statsminister i et land vi ikke engang bor i...

• Liker 8
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror kanskje det handler mer om de underliggende holdningene. Om man selv ligger litt til venstre for Arbeiderpartiet blir det kanskje litt vrient med en partner omtrent på nivå med Demokratene.

• Liker 1
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det sier jo veldig mye om hvordan han ser på livet og hvilke verdier han har. Deler du ikke hans syn på verden, så tror jeg det kan bli kortvarig...

Skrevet

Samme for meg. Jeg er ganske blå selv, men ikke så fan av Trump. Dersom dette er noe han snakker om veldig ofte hadde jeg gått lei da. Og på en første date hadde jeg syntes det var en noe merkelig ting å snakke om

Skrevet

Jeg hadde ikke gått på date nr. 2 med denne fyren. Ikke fordi jeg synes man bør være enige om alt (jeg og min samboer er f.eks sjelden enig om noe), men fordi det virker ikke som at dette var en kjempebra match for deg. Du beskriver daten som OK f.eks. Om jeg skulle gått videre med en date nr. 2 så hadde det vært fordi jeg følte vi klikket sammen, og jeg hadde en kjempefin tid sammen med han. Hvis det bare er "helt ok" så tenker jeg at det da kanskje ikke var helt riktig match.

Anonymkode: 59745...383

• Liker 1
Skrevet

Donald Trump er veldig sexy da.. men meningene hans er ikke helt bra. Samme med den syriske presidenten. Tror ikke jeg kunne datet en person som støttet meningene hans. Da har han sikkert dårlig kvinnesyn og man kan risikere å bli slått og behandlet dårlig selv også. 

Anonymkode: 8fc90...d1a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...