Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva ville du gjort hvis datteren din på 17 hadde blitt sammen med en på 42? Jeg synes det er så perverst som det kan gå an, men hun nekter å høre på meg. :evil:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Dersom din datter bor hjemme og siden hun er under atten år, så kan du faktisk bestemme over henne.

Samtidig så er det nok det dummeste du kan gjøre.

Jeg har en bekjent som er gift med en mann som e r27 år eldre enn seg og hun er 17 eller 18 da de ble sammen. De er gift og har tre nydelige barn sammen.

Klart det har vært stormfullt.

Det beste du kan gjøre er å støtte datteren din egentlig. Du kan ikke ta hennes valg og du skal ikke leve hennes liv.

Skrevet

Skjønner at du føler at dette blir feil, men jeg tror ikke det blir bedre av at du prøver å nekte noe som helst.

Det vil sikkert gå over av seg selvom om ikke så lenge, og om det ikke gjør det så har de det sikkert fint sammen, og det er jo bra!

Foreldre kan ikke velge barnas partnere, selvom det sikkert kunne ha vært smart til tider.

K

Skrevet

Jeg hadde tatt med en seriøs prat med den gamle gubben, og bedt han ligge til helv*** langt unna babyen min. Ellers skulle han få hilse på et par digre kompiser jeg har...... :evil:

Skrevet

Enig med Tex - denne aldersforskjellen er for drøy.

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg hadde tatt med en seriøs prat med den gamle gubben, og bedt han ligge til helv*** langt unna babyen min. Ellers skulle han få hilse på et par digre kompiser jeg har...... :evil:

Helt enig- Hadde bare måtte skaffe meg noen digre kompiser først :ler:

Skrevet

Tror nok jeg hadde tatt kontakt med fyren og hørt litt med ham hva han følte han fikk ut av et forhold til ungen min, men jeg kunne jo ikke tvinge dem fra hverandre sjøl om jeg nok hadde dyntes det hadde vært på sin plass... :-?

Gjest Ikke tvang
Skrevet

Uups.

En tidligere kollega av meg fortalte at hun rømte hjemmefra da hun var 16 for å være sammen med kjæresten sin på 40. Foreldrene var helt imot forholdet og truet med å sperre henne inne.

Hun rømte og ble senere gift med mannen og fikk et barn med han. Sist jeg så henne hadde hun blitt skilt, han var litt for dominerende og hun bodde nå sammen med en annen.

Prøv å bli kjent med mannen så finnr dere fort ut hva han er ute etter, og når dere virker støttende så kan det hende at forholdet går over av seg selv. Press imot og hun vil holde fast på han av ren trass.

Gjest icy - utlogget
Skrevet

hiv mannen vekk. Han kan umulig se noe i den unge damen for man har 2 helt forskjellige kvaliteter man ser etter når man er 18 og 42. Han er neppe på jakt etter noe seriøst. Kanskje han kun vil ha litt nytelse / sex som krydder i hverdagen? ikke vet jeg.. men han kan umulig gifte seg med henne det høres for dumt ut.. han kunne jo ha vært faren hennes.

Sikkert ikke så mye du kan si til dateren din utenom at hun må tenke seg nøye om. Men det går nok over etter en stund. Er vel slik i den alderen vil jeg tro.

Gjest Anonymous
Skrevet

En litt uvanlig stor aldersforskjell er det, men definitivt ikke perverst. Du bør ta deg en ny runde med deg selv når det gjelder ditt "perverst-begrep".

Skrevet
En litt uvanlig stor aldersforskjell er det' date=' men definitivt ikke perverst. Du bør ta deg en ny runde med deg selv når det gjelder ditt "perverst-begrep".[/quote']

En mann på 42 sammen med en jente på videregående er perverst, uansett åssen du vender på det.

Gamle Alex: Bare si ifra, så får du låne noen av meg! :)

Skrevet

Vel.. jeg hadde en "affære" med en mann på 40 da jeg var 18 jeg - høyst frivillig - og jeg kan ikke si jeg har tatt noen skade av det, men jeg hadde såklart ikke mente det var et veldig klokt valg av datteren min...

Skrevet

Da jeg var sånn rundt atten - nitten, vanket et par venninner og jeg på B&B i Oslo. De "gutta" vi vanket sammen med var i slutten av trettiårene.

Den gangen var det helt naturlig for oss, men hadde Liten kommet hjem med en fyr på den alderen så skulle han ha fått et par sannhetens ord fra ungens mamma ja!

Jeg liker ikke at hun er sammen med gutter som er mer enn to år eldre enn henne, og knapt nok det... :wink:

Det var nemlig annerledes da jeg var i den alderen.... :oops:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg hadde nok også tatt en telefon til mine gode kompiser. Så kunne de ha tatt en fornuftsprat med den pervese j... De hadde nok komt til en enighet.. :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg hadde nok også tatt en telefon til mine gode kompiser. Så kunne de ha tatt en fornuftsprat med den pervese j... De hadde nok komt til en enighet.. :sjarmor:

Ikke selge skinnet før bjørnen er skutt osv.

Ja. Det er en enorm forskjell. Men jeg syns allikevel man er for rask til å dømme.

Bli kjent med fyren. Dere vil fort se om hans intensjoner er ekte. Er det bullshit, vil han antageligvis ikke takke ja til en middagsinvintasjon engang.

Jeg er i et forhold med stor aldersforskjell selv. Nå er jeg riktignok eldre enn din datter da. Her er det 17 års forskjell, og for første gang i mitt liv er jeg endelig på nivå med min samboer. Den "gamle grisen" min er 43.

Gjest Hillary..
Skrevet

Mange 17-åringer ser ganske voksne og lekre ut, og har sikkert god peiling...men de er faktisk barn!

Dette er ren sex og ren utnyttelse og ren dominans.

At en 17-åring frivilig er sammen med en på over 40 betyr ikke at han ikke burde vite bedre.

Bare det faktum at hun er rett over 16....(det var vel det første han spurte om...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...