Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når regner dere 1 dpo? Klar positiv LH topp cd14 på morgenurin, klar negativ på morgenurin cd15. Så en gang imellom der måtte egget ha sluppet. Er 1 dpo dagen etter negativ test, altså CD16 i mitt tilfelle, eller selve dagen man får negativ test etter positiv, som blir cd15 for meg denne syklusen?

Anonymkode: 137a0...8ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cd 15

Anonymkode: 0945a...53e

Skrevet

Får jeg positiv el test dag 14, vil det si at el er rundt dag 15, så regner jeg 1 dpo fra dag 16. 

Anonymkode: 28fa5...387

Skrevet

Så 2 motsigende svar. Jeg er ikke klokere! :tongue:

Skrevet

Hei :)

Jeg var også opphengt i nøyaktighet av dager osv da jeg var prøver. Nå som jeg er gravid, ser jeg at de 1-2 dagene ikke har noe å si, men jeg skjønner godt at du  vil vite det allikvel...

For å svare på spørsmålet ditt, noen hevder at egget har sluppet når EL-testen er negativ igjen, mens andre mener at EL først kommer etter at testen har blitt negativ. Jeg regnet dog alltid at EL hadde vært når testen ble negativ igjen. 

Lykke til! 

Anonymkode: 3615d...fa8

• Liker 1
Skrevet

For å vite sikkert må du tempe. El normalt sett 24-48 t etter positiv test. Men ikke noen garanti for el i det hele tatt. Med temping i tillegg får du svar. Og da har du apper som gir deg rett ant dpo. Normalt sett er 1 dpo da den første av tre samnenhengende dager med signifikant temperaturøkning. 

Anonymkode: b53a5...820

Skrevet

Takk for svar. Jeg regner cd16 som 1 dpo, så kan jeg holde håpet i sjakk litt lenger. 

Har ikke vært så nøye før, men nr 3 er svært ønsket, og jeg begynner å dra på åra, så jeg er litt kokko! :)

Skrevet

CD 16 ville jeg regnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...