AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #1 Skrevet 7. februar 2016 Noen anbefalinger av hotell i København? Har med meg et barn under ett år, så må ha heis, mulighet til babyseng og sentralt så vi ikke trenger å ta buss/trikk/tog Anonymkode: 13510...e43
PrimaDonna_ Skrevet 8. februar 2016 #2 Skrevet 8. februar 2016 Comfort Hotel Vesterbro linger i gangavstand til Tivoli og Strøget.
fotosyntesen Skrevet 8. februar 2016 #3 Skrevet 8. februar 2016 https://no.tripadvisor.com/Hotel_Review-g189541-d206748-Reviews-Hotel_Opera-Copenhagen_Zealand.html Dette var et greit hotell.
Gjest Joppe Skrevet 8. februar 2016 #4 Skrevet 8. februar 2016 Scandic Palace - perfekt beliggenhet i rette enden av Strøget, like ved rådhuspladsen. Gåavstand til alt! Selve hotellet har store fine rom, god frokost, rent og fint. Hyggelig personale.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2016 #5 Skrevet 9. februar 2016 13 timer siden, PrimaDonna_ skrev: Comfort Hotel Vesterbro linger i gangavstand til Tivoli og Strøget. Har sett på det faktisk 11 timer siden, fotosyntesen skrev: https://no.tripadvisor.com/Hotel_Review-g189541-d206748-Reviews-Hotel_Opera-Copenhagen_Zealand.html Dette var et greit hotell. 10 timer siden, Joppe skrev: Scandic Palace - perfekt beliggenhet i rette enden av Strøget, like ved rådhuspladsen. Gåavstand til alt! Selve hotellet har store fine rom, god frokost, rent og fint. Hyggelig personale. Takk for svar! Skal sjekke ut Anonymkode: 13510...e43
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #6 Skrevet 15. februar 2016 Kanskje du har booket allerede, men jeg anbefaler i hvertfall Comfort Hotel Vesterbro jeg også! Man får det ofte billig (spesielt om man følger med på tilbud), det er nyoppusset, passe store rom, ligger i gåavstand til bl.a Tivoli, flere spisesteder rundt, nærhet til København Sentralstasjon (perfekt om man skal busse/ta tog noen steder), hyggelig personalet og ganske god frokost. Anonymkode: 40fbd...6ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå