AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #1 Skrevet 7. februar 2016 Det ser faktisk ut som en rottebæsj, ifølge google. Men jeg vet jo ikke om det er det... det er en ferdigprodusert vare i pulverform som oppbevares i medfulgt boks. Men fargen, formen og størrelsen gjør at det ser ut som rotteavføring. Kan det være farlig å innta mat som har vært i kontakt med det? Fant den ikke før jeg kom til bunnen av boksen omtrent så det har vært inntatt endel. Produksjonslandet er Nederland står det. Jeg skal ta bilde og sende inn klage til produsenten, men har jeg krav på noe? Jeg ønsker å få tilbakemelding på analyse av fremmedlegemet. Kan jeg kreve det? Det er ikke jeg som har inntatt dette, men et menneske uten godt immunforsvar etc. Så er bekymret. Boksen er fra apoteket, har resept på det. Hvordan gå frem for å sikre meg analyse av klumpen etc? Mulig jeg fremstår som noe hysterisk, men rotter er smittebærere (dvs avføringen er det...) og det er snakk om et menneske som hadde tålt ev. rottebåren sykdom svært dårlig. Kunne faktisk blitt fatalt. Klumpen, den kan selvsagt være noe annet. Men jeg ønsker å vite hva! Burde jeg heller sende inn til analyse selv til f.eks Norges vet.høgskole/mattilsynet? Anonymkode: fc5d4...ed8
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #2 Skrevet 7. februar 2016 Du kontakter apoteket der den ble kjøpt. Si at du krever en tilbakemelding fra leverandøren/produsenten. Anonymkode: cdc25...0f4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå